Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet

|Massern|

Anbefalte innlegg

• Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da får jeg tro du tenkte på todelt, og ikke på samme fargekombo som det jeg har tenkt til:) Vil nødig ende opp med noe som er likt det jeg tenker på.

Men ja, venter spent på å høre mer om saken. Som sagt, blir en del mer jobbing fremover også, så muligheten for et lite lån sammen med forsikringspengene er der! Skal prøve så godt som mulig å få gjennomført planene jeg har nå.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke samme fargekombo, men nesten; Sølvgrå oppe, sort nede, og stripe på knekken i midten (var usikker på fargen på stripa)

Etter at jeg så bildene her fikk jeg bare enda mer lyst på todelt, og uansett; Bilene går på hver sin kant av landet, så det gjør nok ikke så mye. Og tenk hvor fett hvis vi cruiser sammen eg gang; To lave Golf II GTI med fete felger, to-delt lakk og rød stripe i midten, ikke et syn en ser hver dag ;)

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo på hver sin side av landet, ja, men er såklart kjedelig hvis man ender opp med 2 relativt like biler, selv om bilene kommer til å ha to vidt forskjellige stiler.

Men moro hvis man hadde cruiset sammen en gang, ja:)

http://www.plano.no/Andre/Massern2.jpg

Likte denne best jeg :)

Ikke jeg. Likte den med beige best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve alt jeg kan for at planene skal gå i boks:) Skal ringe forsikringsselskapet i morgen og høre hvordan det går med saken, så kanskje det blir litt fortgang i det som kan ta litt lang tid som regel.

Ellers så har Eiriksmil moddet felgene mine i sammen med fargekombinasjonen jeg har tenkt på, og det ser altså sånn ut:

mrmassern3.jpg

mrmassern1.jpg

Tenker da at jeg skal foliere senteret av felgene da jeg ikke har ork eller råd til å dele felgene akkurat nå, og vil helst ha bilen fortest mulig klar, om det blir så jeg gjennomfører planene jeg har. Ringe og høre pris på foliering i en av de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, som folk flest kanskje har fått med seg nå, så har jeg jo sansen for det som er litt sært og ikke fullt så vanlig, dermed heller jeg litt mot beige senter:) Men på en annen side, så passet det best med svart/grå i senteret, siden bilen blir mørk nederst.

Huff, utrolig plagsomt å ha så mange planer når man ikke har penger til å gjennomføre det. Skulle hatt like mye penger som jeg har motivasjon om dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, som folk flest kanskje har fått med seg nå, så har jeg jo sansen for det som er litt sært og ikke fullt så vanlig, dermed heller jeg litt mot beige senter:) Men på en annen side, så passet det best med svart/grå i senteret, siden bilen blir mørk nederst.

Huff, utrolig plagsomt å ha så mange planer når man ikke har penger til å gjennomføre det. Skulle hatt like mye penger som jeg har motivasjon om dagen:)

hehe, skjønner deg godt. finnes ikke noe kjipere enn å sitte å ha så lyst på noe, og hvor det eneste som stopper alt sammen er penger. du får pompe på og jobbe overtid til det renner ut av øra på deg :D

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, skjønner deg godt. finnes ikke noe kjipere enn å sitte å ha så lyst på noe, og hvor det eneste som stopper alt sammen er penger. du får pompe på og jobbe overtid til det renner ut av øra på deg :D

Overtid hadde vært noe det, men lite av den slags i barnehagen, gitt:op:

Får vel heller bare avvente og se hvordan det blir. Får jeg igjen bra på forsikringen tar jeg opp et lite lån samtidig og får alt unnagjort så fort som mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det se ut til at planene blir gjennomført, men er likevel mye jeg må tenke på, sjekke opp og ta hensyn til enda, så ikke sikkert det blir noe av. Men skal gjøre mitt for at det blir orden på sliteren igjen. Får nemlig igjen 16k for skadene på Golfen, og pluss et lite lån så skal jeg vel få gjennomført planene mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det se ut til at planene blir gjennomført, men er likevel mye jeg må tenke på, sjekke opp og ta hensyn til enda, så ikke sikkert det blir noe av. Men skal gjøre mitt for at det blir orden på sliteren igjen. Får nemlig igjen 16k for skadene på Golfen, og pluss et lite lån så skal jeg vel få gjennomført planene mine:)

Gratulerer ;D Håper det blir noe av ;)

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider