Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet

|Massern|

Anbefalte innlegg

• Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, hadde vært både lettere og billigere med forstillingskontroll, men etter at bilen ble vraket var det ikke så farlig lenger, og etter det den virkelig begynte å slite dekk. Men 205/40 kommer om ei stund;)

Definitivt rå motorkraft. Kjent problem at den river seg løs i andregir.:phatyo

Jeg vet. Er sannelig ikke bare temme denne villhingsten her, selv om jeg har fått temmet de andre Golfene mine betraktelig lettere:rolleyes:

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjedd så altfor mye her siden sist, men noe har da kommet i boks.

-Andre baklykter, av typen hvite og røde (ikke klarglass)

-Peep mirror er blitt bestilt i dag

-Westmorelandfront skal gå i boks i løpet av en uke eller to:)

-Funnet meg fargene jeg skal ha på bilen

-Hjullagere blir skiftet denne uka her, samt litt sveising av rust på kanaler og forstillingskontroll forhåpentligvis

-To Phoenix Gold 12" subbere og Phoenix Gold forsterker blir kjøpt til uka

Dette er alt jeg kommer på foreløpig, men vet det er mer som jeg skal ha og som skal fikses. Dette legger jeg ut så fort jeg vet når det skal gjøres/kjøpes. Bilder kommer så fort jeg finner igjen kameraet.

Takk til Aron88 for en hyggelig bilprat og kjøp av baklykter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke her til lands, nei. Er en fra Canada som skal shippe over lykter, grill og nedre grillist til meg. Frontseksjonen veier så mye at det koster det doble å sende med den. Derfor får jeg heller modde den jeg har sånn at lyktene passer. Skulle visst bare være å borre noen ekstra hull ifølge han jeg kjøper av. Han kjente visst mange som hadde gjort det.

Og som en bonus får jeg med markeringlys til framskjermene mine, så da blir det en liten USA-Golf jeg får etterhvert. Skal vel også modde frontfangeren min til clean USA-fanger (uten skiltplass):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye å se på pr. dags dato, så du får heller vente til det blir noen treff på meg. Vil tro den er litt mer å se på da:)

åhh, Westmoreland!!! <3

På tide at du fikk skaffet det:P

Hihi, javisst. Nesten like glad i Westmoreland som jeg er i felgene mine:)

jeg hadde peep mirror allerede ifjooooroor ertepå. ha ha ha. blir bra det her. liker golfen din as

For å erte litt tilbake, det bryr meg midt i det hårete hakket mitt:) Hehe. Planen var egentlig ingen speil, men det klarer jeg meg ikke uten, dessverre. Derfor ble det peep mirror.

------------------------------------------------------

Søndag er som kjent en kjedelig dag, så da får man finne fram loddebolt og baufil, sånn at man kan mekke seg USA-fanger. Var hos cleanvw i går og kjøpte 88-dører, hvor jeg også fant en bakfanger som kunne donere sitt midtre parti til mitt fangerprosjekt.

Sånn ble det gjort og sånn ser det ut foreløpig:

Bilde047.jpg

Gamle biten:

Bilde048.jpg

Den nye og cleane biten:

Bilde049.jpg

Dette passet da ikke så verst:

Bilde050.jpg

Etter litt sveising:

Bilde051.jpg

Bilde052.jpg

Bilde053.jpg

Skal pusse og sveise litt mer så fort jeg gidder.

Har også fått tak i følgende til bilen:

-88-dører

-Panser (hentes i morgen)

-Bakluke (hentes i morgen)

Da mangler jeg bare skjermer og buer bak av karosserideler. Har også fått med en annen bekjent til å sveise kanaler og bredde skjermer. Blir ca 4cm bak og 2.5cm foran: ja :

Lenke til kommentar
Del på andre sider