Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

Felgene blir nok supre nå Jonas.. ;)

Jonas har vel strengt tatt ikke så mye med felgene å gjøre, annet enn at han gjorde meg en tjeneste når jeg var på jobb i dag.

Sånn Massern! Da er det i boks, da har jeg henta skjermbuer og tatt av dekka på felga dine:) Klar til levering i morgen nå da:P

Blir knall:P

 

Legger med noen bilder av de jeg:P

 

DSC00085.jpg

 

DSC00086.jpg

Genialt, Jonas. Takk skal du ha:)

 

Får kanskje nevne noe av det som skjer/har skjedd med bilen:

 

-Alt av karosserideler er anskaffet

 

-Kjøpt 2x 12" Phoenix Gold og forsterker i samme merke (1500w monoblokk)

 

-Felgene skal som nevnt på felgsykehuset i morgen og få den pleien og stellet de fortjener

 

-Mandag neste uke skal bilen breddes foran og bak, samt sveise rust i kanaler

 

-Den 20. denne måneden her har vi planlagt å begynne med grunnarbeidet.

 

-Kjøpt røde Polyforinger til hele bilen.

 

-Westmorelandfronten er forhåpentligvis i boks, men da hos en annen person enn han første. Han første var useriøs og svarer meg ikke lenger.

 

Har også lyst på nytt interiør, så om noen har et Edition One interiør eller et annet sjeldent interiør, er jeg villig til å betale penger imellom og bytte med det jeg har nå (komplett skinn). Må være komplett og så strøkent som overhodet mulig. Send meg en PM om noen har eller vet om noe som kan være av interesse for meg.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare for å være slem skal jeg si at jeg har et strøkent edition one interiør stående på værste. men det skal inn i bruksbilen etter hvert som den kommer på veien igjen.

 

Men, skal dere bredde uten å ha felga på bilen?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har muligens alt fått tak i et interiør, så det slemme i det du sa ble ikke helt det samme:)

 

Og ja, skal bredde uten felgene på bilen. Felgene er alt levert i dag, så de får jeg ikke igjen på 2 uker, og breddinga skjer til uka. Skal bredde bortimot 4cm, så skal uansett bli plass da. I det minste bedre plass.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Meg bekjent så er de ikke behandlet noe, men jeg skal gå over de med skinnrens før de skal inn i bilen. Og er rimelig strøkne bortsett fra et lite hull der det er standard og en litt dårlig søm på passasjerstolen.

 

Har ikke bestemt noe dato for lakkering enda, da det tok lengre tid enn forventet før han som skal bredde skjermene osv fikk tid. Men blir vel i løpet av denne måneden her om alt går rimelig knirkefritt.

 

Og det er moro å høre at du gleder deg, da gleder det meg:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lagt på dekk på framfelgene i går, noe han jeg gjorde det hos Lørdag ikke klarte å gjøre, klarte det kun på bakfelgene. Fikk ikke tak i 205/40 Toyo, så da falt valget på Dunlop SP9000 som jeg kjøpte av Christer på Dekkskift. Bra service og fine priser. Disse ble da i dimensjonene 195/45-14, noe som resulterte i en rimelig heftig strekk:) I teorien er det ½cm mer strekk foran enn bak nå.

 

Bilde195.jpg

 

Bilde194.jpg

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår