Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet

|Massern|

Anbefalte innlegg

Joda, men ikke så mye TH-line som er brukt til salgs. Og ikke i den dimensjonen jeg ønsker de i. Må minimum være 9x14 eller 8x15. Men DeeLuxe sine har jo en genial dimensjon etter min mening og smak, da breie 14" er noe jeg har lyst på. Egentlig imot 14" på Golf 2, men når de er breie så er det lekkert:)

Usikker på hva OZ felgene heter, men er omtrent kliss like som BBS RS. Og OZ Futura 9x16 fikk jeg tilbud om å bytte i for en liten stund siden. Disse trengte også oppussing. Kanskje det var dine gamle? Men poenget med andre felger, er jo at jeg vil bort ifra 9x16. Blitt "standardisert" det som alt annet på 2'er Golf.

nei sant det, drukner ikke akkurat i th line tilbud på bruksidene bortover :P høres sinnsykt fett ut med breie 14"! kan god være det var de samme som jeg hadde.. er ikke så mange av dem ute å går heller.

WWW.ANDREFOLKEDAL.COM

[ ] 91' Golf mk2 GTi 16v ABF

[x] 90' Golf mk2 vr6

[x] 83' Volvo 340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, dessverre så gjør det ikke det. Og ikke er det de billigste felgene på markedet heller, så litt surt at man ikke har nok penger, og at man ikke får slått til når det er noen til salgs.

Bare se på DeeLuxe sin gamle Golf, så ser du hvor rått det er med de felgene:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, omtrent helt like etter hva jeg kan se.

Aner ikke om de nettopp er pussa opp, men de så jo rimlig strøkne ut. Neste lønning så har jeg jo i teorion råd til disse felgene, men stopper litt opp da jeg har mest lyst på TH-line. Vanskelig valg, igrunn.

Fete de OZ-felgene også! Du hadde ikke midlene til å få handle de TH-line felgene eller? Ble vel solgt relativt fort kan jeg tenke meg.

Nei, foreløpig så har jeg ikke råd. Må få unna den andre 16v'en i første omgang som sagt. Og snakket med DeeLuxe senest i går, og felgene var ikke solgt enda. Krysse fingrene for at jeg får penger før de blir solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått det første "problemet" med 16v'en, og det er at kontakta på lysbryteren (til kjørelys og parklys) min har blitt lettere ødelagt. Har nok blitt litt varmt, da den tullingen som har lagt opp strøm til CD-spilleren har gjort det på dimmebryteren.

Så da må jeg spørre, er det mulig og bytte bare kontakta uten noen problemer? Altså om det bare er kabelsko som sitter der, sånn at man kan nappe de ut og plugge dem i en anne bryter? Tenkte også at det gikk ann å ty til avbiteren og krympestrømper. Litt kjekt med lys og sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått det første "problemet" med 16v'en, og det er at kontakta på lysbryteren (til kjørelys og parklys) min har blitt lettere ødelagt. Har nok blitt litt varmt, da den tullingen som har lagt opp strøm til CD-spilleren har gjort det på dimmebryteren.

Så da må jeg spørre, er det mulig og bytte bare kontakta uten noen problemer? Altså om det bare er kabelsko som sitter der, sånn at man kan nappe de ut og plugge dem i en anne bryter? Tenkte også at det gikk ann å ty til avbiteren og krympestrømper. Litt kjekt med lys og sånn egentlig.

Siden ingen svarte meg på dette her, så får jeg pent bare gå ut og prøve det selv. Får bruke sånne kabelsko som man skjøter ledingene med. Fikk skaffet ny kontakt i dag, så satse på at den funker bedre.

S4300217-7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider