spnDude Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Heihei Fattern sier at hvis jeg tar opp et lån, og kjøper bil, krever lån-utgiverne at bilen skal ha fullforsikring, selvom den ikke er registrert.. stemmer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hvis du tar opp lån med pant i bilen, ja. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Offtopic: hvorfor skal du ta opp lån til en bil du ikke skal ha registrert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Får du billån på en bil som ikke er registrert da? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Ja, du må ha full kasko som det heter... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Offtopic: hvorfor skal du ta opp lån til en bil du ikke skal ha registrert? Sier seg jo selv.... for å KJØPE den bilen han ikke skal ha registrert. hadde han hatt pengene til å kjøpe den hadde han ikke behøvd å låne Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Ok.. Jeg skal registrere den, men tenkte jeg skulle stelle litt med den før den får skilter. Så slepper jeg den prosessen med vognkort og sånt to ganger. Planen er å importere bil fra Tyskland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ok.. Jeg skal registrere den, men tenkte jeg skulle stelle litt med den før den får skilter. Så slepper jeg den prosessen med vognkort og sånt to ganger. Planen er å importere bil fra Tyskland Du må jo uansett ha noe i egenandel, kanskje den er nok til å betale bilen i Tyskland og moms i tolla? Så kan du heller låne penger den dagen du skal registrere den og betale engangsavgiften :) Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg