Gå til innhold

Bil stereo tidskrift/blad???

Ranger emnet

LLH

Anbefalte innlegg

Mener på at det finnes ett blad ja, må vel på narvesen eller en butikk med større utvalg. Men de er jo på engelsk..

Ble jo ikke noe mer utav det norske greiene, og det var jo synd, en nettside for bare bilstereo hadde vært enkel å lage, og kunne vært i samarbeid med flere importører/forhandlere og brukerene selvfølgelig.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe Tv blir det vel ikke... hehe

Men vi har jo PunchTv, Som er direkte sendte fra produsjonslinjene til RF fabrikken i usa. så har vi Dbdragracing Tv. Og Zetec har vel drevet og direkte sendt noe prosjekter :D alle er nett baserte da selv sagt..

Stemmer det at jeg hadde noe live greier, hvor jeg bygde subkasser på 1 time og sånn, hehe, noen syntes til og med det var underholdene :D

Kan godt lage mer sånnt jeg :) har jo ett "ok" videokamera liksom.. Og skal bygge endel i pandaen fremover..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt lage mer sånnt jeg :) har jo ett "ok" videokamera liksom.. Og skal bygge endel i pandaen fremover..

Ja. Åssen ble det egentlig med den 400 kr forsterkeren og billig subben? hehe Skar det seg helt pga at subben ble solgt til en anna en eller? hadde vært artig og se den bli mishandla/drept over nett.. :D :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Car audio and electronics kan bestilles fra USA. prisen er heller ikke så aller verst.

Jeg betalte $52.95 for 24 nummer. eneste negative er at det tar 8 - 12 uker før du motar første blad.

Har vell fått 4 - 5 av bladene nå. selve bladet er helt oki, men kunne vært bedre på mange måter. Men sånn alt i alt så er det endel interessant lesestoff innimellom.

Til en pris etter dagens dollar kurs. Som blir ca 15 kr bladet levert hjem i postkassen. Så er det verdt pengene :)

Bladet kan bestilles her https://store.primediamags.com/track/1

Prisen har nå steget litt ser jeg. Ligger nå på $72.95. Så prisen er litt over 20 kr bladet.

Om dette bladet fins til salgs i norge. det er jeg ikke helt sikker på, men har hverfal ikke funnet det noen plass selv. Å hvis de skulle ha det. Så tviler jeg sterkt på at du får det til samme pris. Må nokk gange den prisen på 20 kr hverfal et par ganger

Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer

Lenke til kommentar
Del på andre sider