B|M|F Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1676 Er dette noe å satse på ? Eller finner man noe til samme prisen som spiller fletta av RF ? Er ute etter noe som spiller pent , dypt og høyt . Ser det skrives lite om RF her inne . er det virkelig så dårlig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1676 Er dette noe å satse på ? Eller finner man noe til samme prisen som spiller fletta av RF ? Er ute etter noe som spiller pent , dypt og høyt . Ser det skrives lite om RF her inne . er det virkelig så dårlig ? Her kan det være lurt å ta kontakt med f.eks Morel, Autocustom, DreamTM, Audio-Art, og få ett tilbud, i denne prisklassen finnes det mye moro egentlig :) Men neida, RF er ikke så dårlig som noen skal ha det til, men jeg skal være enig i at man kanskje betaler litt for mye for selve merket. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Her kan det være lurt å ta kontakt med f.eks Morel, Autocustom, DreamTM, Audio-Art, og få ett tilbud, i denne prisklassen finnes det mye moro egentlig :) Men neida, RF er ikke så dårlig som noen skal ha det til, men jeg skal være enig i at man kanskje betaler litt for mye for selve merket. Har dreamTM en nettside? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 min personlige erfaring er at RF-bass'ene fungerer ganske bra.. men alt annet har jeg alltid sverget til alpine på... dermed har jeg i den nye bilen nå kun alpine produkter og må si meg veldig fornøyd med det.. nå er jeg mer opptatt av at alt skal spille rent også da.. så skal du ha masse "trøkk" så kan det jo hende at det er lurt å høre litt rundt.. Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Har dreamTM en nettside? jepp, en utrolig vanskelig url også, http://www.dreamtm.no ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 jepp, en utrolig vanskelig url også, http://www.dreamtm.no ;) Jeg driver å legger til alle bilstereoforetningene under bokmerker sjønner du:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B|M|F Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hva med dette da ? Picasso PCA1000D 1000 Watt RMS Soundstream T4-12 SPL subwoofer Tarantula TRA680.4 - 4 Channel amp Soundstream XSC.5 Xstream Series x2 Soundstream SC-1 1-Farad Capacitor Kan dette vere noe å satse på da ? litt vanskelig for å tro at den T4'en alene kan spille fra 2 T1 rf subber ? vet ikke jeg :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2006 vet ikke om denne pakken er bedre men jeg ser ikke bort i fra det. her får du en forsterker som yter 1700 RMS. subbene spiller helt utrolig og tåler masse juling:) http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DDRookie&vg=11227&vgpath=Varekategorier/48/11227 Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B|M|F Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2006 Så da ikke så værst ut dette .. Men tror ikke soundstream er så verst . lurer på å handle via megabillig . å da vil jeg gå for 2 stk T4 12 + Picasso PCA2000D 2000 Watts x 1 . da må det vel begynne å se ut som noe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Her kan det være lurt å ta kontakt med f.eks Morel, Autocustom, DreamTM, Audio-Art, og få ett tilbud, i denne prisklassen finnes det mye moro egentlig :) Men neida, RF er ikke så dårlig som noen skal ha det til, men jeg skal være enig i at man kanskje betaler litt for mye for selve merket. Det han sa, bare at ikke sats på rockford. heller prøv å få et tilbud fra nevnte firmaer! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B|M|F Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hører dere sier dette . men ingen her ikke som har erfaring med disse 2 oppsettene ? hva vil spille dypest , høyest og penest ? http://bilradiospesialisten.no/prod_...er.php?id=1676 eller 2 Stk Soundstream T4-12 SPL subwoofer drevet av en Soundstream Picasso PCA2000D 2000 Watts x 1 ? noen som har noen meninger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B|M|F Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Var ikke mye svar å få her gitt :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Var ikke mye svar å få her gitt :shake Vurdert å prøve søkefunksjonen her på forumet? Mvh Dag johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Var ikke mye svar å få her gitt :shake Er flere som har t4 og Pca2000 her så søker du skal du finne noen svar ja Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B|M|F Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 jaok :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg