Gå til innhold

Hva tror dere om dette ?

Ranger emnet

B|M|F

Anbefalte innlegg

http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1676 Er dette noe å satse på ? Eller finner man noe til samme prisen som spiller fletta av RF ?

Er ute etter noe som spiller pent , dypt og høyt . Ser det skrives lite om RF her inne . er det virkelig så dårlig ?

Her kan det være lurt å ta kontakt med f.eks Morel, Autocustom, DreamTM, Audio-Art, og få ett tilbud, i denne prisklassen finnes det mye moro egentlig :)

Men neida, RF er ikke så dårlig som noen skal ha det til, men jeg skal være enig i at man kanskje betaler litt for mye for selve merket.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan det være lurt å ta kontakt med f.eks Morel, Autocustom, DreamTM, Audio-Art, og få ett tilbud, i denne prisklassen finnes det mye moro egentlig :)

Men neida, RF er ikke så dårlig som noen skal ha det til, men jeg skal være enig i at man kanskje betaler litt for mye for selve merket.

Har dreamTM en nettside?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min personlige erfaring er at RF-bass'ene fungerer ganske bra.. men alt annet har jeg alltid sverget til alpine på... dermed har jeg i den nye bilen nå kun alpine produkter og må si meg veldig fornøyd med det.. nå er jeg mer opptatt av at alt skal spille rent også da.. så skal du ha masse "trøkk" så kan det jo hende at det er lurt å høre litt rundt..

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med dette da ?

Picasso PCA1000D 1000 Watt RMS

Soundstream T4-12 SPL subwoofer

Tarantula TRA680.4 - 4 Channel amp

Soundstream XSC.5 Xstream Series x2

Soundstream SC-1 1-Farad Capacitor

Kan dette vere noe å satse på da ? litt vanskelig for å tro at den T4'en alene kan spille fra 2 T1 rf subber ? vet ikke jeg :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om denne pakken er bedre men jeg ser ikke bort i fra det. her får du en forsterker som yter 1700 RMS. subbene spiller helt utrolig og tåler masse juling:)

http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DDRookie&vg=11227&vgpath=Varekategorier/48/11227

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han sa, bare at ikke sats på rockford. heller prøv å få et tilbud fra nevnte firmaer!

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...