Gå til innhold

larrizz's type 1. [vw1300] turbo og 1600

Ranger emnet


larrizz

Anbefalte innlegg

Hallo, får vel bare poste påbegynt prosjekt med en 1970 vw 1300 som er et påbegynt prosjekt.

 

 

planer:

skifte clutch.

vw 1600 motor

nytt eksossystem.

more air.

bedre kjøling.

litt bredding og glassfiber kit.

lakk, skall lakke den i perlemorsrød eller kirsebærrød eller blå.

bur i samme farge som bilen.

bøttestoler.

ORIGINALRATT!<3

gedigent anlegg nesten alt kjøpt

lakkere bilen invendig.

originale bakseter?

skifte bremser.

 

 

Montere fult turbokit.

støype nytt panser der det er plass til en ic. som turboen må ha.

 

motor.jpg

 

gear, clutch, bremse og den nye dørken som er lagt:

 

boblebilder007.jpg

 

her arbeider jeg med elektronikken bak rattet, måtte bare holde den oppe:

 

boblebilder027.jpg

 

gobilen:

 

*fjerna bilde for sensur av skilt*

 

arbeid i dør:

 

boblebilder006.jpg

 

sportsbilene:

 

boblebilder004.jpg

 

måtte bare:

 

boblebilder020.jpg

 

race:

 

boblebilder001.jpg

 

sorry bade bilder, men er tatt med mob på kvelden.

 

ps. se det pene "bumper" stickersen atme rattet :P

 

grunnet litt på skjermen:

 

DSC00130.jpg

 

 

borret hull for kabler:

 

DSC00133.jpg

 

elektronikken som er godt til helv****!

 

DSC00142.jpg

 

 

denne kabelen skall in i den lille sukkerbiten på neste bilde, noe som ikke jeg får til :?

DSC00139.jpg

 

DSC00140.jpg

 

 

kabler+ verktøy:

 

DSC00136.jpg

 

oOoOOOoo000, pent ratt:

 

DSC00135.jpg

 

 

og her skall stereoen in, noe som er sikker 5cm. for liten:

 

DSC00137.jpg

 

under baksete: DSC00132.jpg:hailvw :hailvw :hailvw

Opel Rekord e2 caravan 2.2i

vw 1300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er vel og montere bakluke med porsche vinge. Den er det luft-riller på toppen av. Så man kan montere intercoolern bak. Men detta ser jo forfævelig ut. Holde den orginal med orginal lakk, og senk den. Sett på bredda orginal felger og tidriktig ekstrautstyr. En skam og sette på plastikk på ei fin gammal bobble. Og halve morroa med luftkjølt volkswagen er jo akuratt at den er luftkjølt, så dropp turbo og gå for en godt peppra 1776 marskin....

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er vel og montere bakluke med porsche vinge. Den er det luft-riller på toppen av. Så man kan montere intercoolern bak. Men detta ser jo forfævelig ut. Holde den orginal med orginal lakk, og senk den. Sett på bredda orginal felger og tidriktig ekstrautstyr. En skam og sette på plastikk på ei fin gammal bobble. Og halve morroa med luftkjølt volkswagen er jo akuratt at den er luftkjølt, så dropp turbo og gå for en godt peppra 1776 marskin....

nei fyfaen!(sorry banning), men er enig med deg ja,porsche stylin ser for jævlig ut! kommer til og ha enten 1776 eller 1600 med diverse trim, har droppa turbo, blir mye pes til og være førstebil, hvil jo ikke at den skal steile når jeg skal børne i lyskryss:titties: :D

Opel Rekord e2 caravan 2.2i

vw 1300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår