Bjørn08 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hva er folk villig til å betale for chipping? Er 8000kr for dyrt eller 4000 for billig? Dette er omprogrammering av styreenhet, og ikke "plug-in-box". Vurderer å begynne med tuning, men lurer litt på markedet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn08 Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 For å si det litt enklere: Er det noen som vil betale 5000kr for å få mere effekt og lavere forbruk i bilen? Dette er seriøs tuning -samarbeid med en kjent tysk forhandler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Sammenlign med http://www.trimchip.com som er en seriøs og rimelig aktør på markedet. Jeg tror jeg betalte 6000 for Speedpartschip på min Saab. Jeg var villig til å betale mer for denne chippen fordi dette er spesialiserte på Saab. Jeg kunne fått det rimeligere andre steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hvilken kjent tysk forhandler? Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg