S2 coupe Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Hadde bilen min på den lokale vag sjappa. Der sto den innelåst bak gjerdet på tomta deres. De hadde latt være å låse bilen og noen hadde vært der en natt å gjort litt hærverk. Der ikke mye det er snakk om bare en ødelagt spiller.. men siden bilen var ulåst blir det en del reduksjon i forsikrings penger å i tilleg kommer en høy egeandel hvis jeg skal ta det selv. (det gidder jeg ikke) Jeg ville jo tro at siden bilen har stått innelåst hos forhandler og værskted og de har unlattt å låse bilen at de skulle ta på seg ansvaret, men nei dette var helt og holdent mitt ansvar fikk jeg beskjed om:mad: Jeg måtte ta dette på min forsikring hvis jeg skulle fikse det! er det sånn et seriøst værksted skal være og er det slik alle andre gjør? jeg kommer ihvertfall ikke til å bruke dette værkstedet mer. har hatt flere tilfeller at de har vært ubrukelige å ha med å gjøre.. Men er det slik det skal være? Trodde vel egentlig at VAG forhandlere skulle være mer seriøse en som så.. Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Er det verkstedet som sier att det er ditt ansvar eller forsikringselskapet ditt? Verkstedet har ansvaret for bilen din så lenge dem har tatt på seg ett arbeid på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Dette ville jeg gått videre med viss jeg var deg. De må jo ha ansvaret for bilen når den er hos dem. Snakk med ditt forsikrings selskap eller ring disse her Forsikringsklagekontoret Bygdøy alle 19 0262 Oslo Tlf 23 13 19 60 Telefaks 23 13 19 70 Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Det er verkstedet som sier at dette er mitt problem. forsikringselskapet sier at jeg skal snakke med verkstedet! Er jo egentlig ikke så stor sak men det er lissom prisippet de løser saken på! useriøst spør du meg. Har egentlig lyst til å gå videre med dette ja! har hatt en del diskusjoner med de da de har gjort mye som ikke henger på greip. Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Verkstedet har egentelig ikke ansvar for bilen din, men i.o.m. at de hadde latt være og låse den vil jeg tro at de fleste seriøse verksteder ville ordna opp! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Om du er Møller du snakker om så er jo de en av Norges største dritt firmar ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Snakk med han som sitter i den aller aller høyeste stolen, og husk: riv masse kjeft. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 jeg hadde en fiat abarth h200 engang som sto på verksted på haugenstua i oslo for de skulle ta service på den.når jeg skulle hente den etter 3 dagers fravær manglet den både kompressor og førerseter.jeg tok dette opp med verksmester som inrømte at han hadde glemt å låse bilen. dagen etter dette ringte de meg for å fortelle at de hadde bestilt ny kompressor og nye recaro stoler til bilen på deres regning. de sa det var bare å krype i sanden for dems del for de hadde brutt tilliten til kunden.... SLIK skal det være mener da jeg når de har ansvaret... mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by kas jeg hadde en fiat abarth h200 engang som sto på verksted på haugenstua i oslo for de skulle ta service på den.når jeg skulle hente den etter 3 dagers fravær manglet den både kompressor og førerseter.jeg tok dette opp med verksmester som inrømte at han hadde glemt å låse bilen. dagen etter dette ringte de meg for å fortelle at de hadde bestilt ny kompressor og nye recaro stoler til bilen på deres regning. de sa det var bare å krype i sanden for dems del for de hadde brutt tilliten til kunden.... SLIK skal det være mener da jeg når de har ansvaret... mvh Så absolutt enig! Det er lov å gjøre en feil, men da retter du den opp etter deg! Og det koster ikke et versted så mange kronene og vise at de faktisk bryr seg, og de har igjen så utrolig mye for det! Jungeltelegrafen kan jo omtrent slå en bedrift konkurs! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Er helt enig, hadde ikke kosta sjappa noen ting å fikset opp dette igjen og da hadde de jo opprettholdt noe av tilliten sin. Men jeg kommer nok aldri til å bruke de igjen. Kjenner jo mange folk som har VAG produkter og de vegrer seg også nå for å bruke de. Så antagelig har de alt for mange kunder slik at de prøver å bli kvitt noen! hehe, de klarte det jo..:D Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Ta en telefon til lokalavisen der nede, hør om de kan være interessert i saken. Skriv et brev til bladet motor og hør litt der i gården også. Kan jo være verdt det ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Hvordan har det gått med denne saken? har du fått noe erstattning eller? Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 har jæææææævlig dårlig erfaring med VAG verksteder. Dem sier masse forskjellige ting om bilen min på forskjellige plassene. Ene plassen sa han som satt bak kassen (ansvarlig for mekanikerene) en helt annen ting om bilen min enn hva mekanikeren som hadde fikset bilen gjorde. Bare dårlig erfaring med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by Mondeo Verkstedet har egentelig ikke ansvar for bilen din, men i.o.m. at de hadde latt være og låse den vil jeg tro at de fleste seriøse verksteder ville ordna opp! FEIL! Så lenge verkstedet har ingått en avtale om å utføre en jobb på bilen på forhånd og de har tatt imot bilen. Så er det verkstedet sitt ansvar. De plikter også å holde ting forsvarlig låst eller innlåst. Verkstedet har en forpliktelse for at varen (bilen) som blir levert inn skal bli returnet i samme forsvarlige stand. Det er forsikringselskapet til bedriften som skal ta denne smellen, men siden det ikke lønner seg for bedriften så burde de ordnet opp i dette selv. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by MaDDoG FEIL! Så lenge verkstedet har ingått en avtale om å utføre en jobb på bilen på forhånd og de har tatt imot bilen. Så er det verkstedet sitt ansvar. De plikter også å holde ting forsvarlig låst eller innlåst. Verkstedet har en forpliktelse for at varen (bilen) som blir levert inn skal bli returnet i samme forsvarlige stand. Det er forsikringselskapet til bedriften som skal ta denne smellen, men siden det ikke lønner seg for bedriften så burde de ordnet opp i dette selv. Dette tror jeg du bør sjekke litt nærmere...Men jeg er helt enig i at de burde ordne opp, en ting er loven, noe helt annet er god kundebehandling! :) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg