Solidus Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Trenger et helt greit bilbatteri til bilen min, dette skal klare å drive et helt greit stereoanlegg... Noen ideer? bør eg skifte ut dynamo og? i så tilfelle hvor skaffer jeg meg en brukbar en? Vanskelig å montere? Takk for alle svar, er litt sånn nybegynner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Kinetik eller optima batterier for eksempel! De er da meget bra! ikke så fæl pris med tanke på kvalitet! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 definer "greit stereoanlegg". for noen kan det bety et 150-300W system, og for andre kan det bety et 5000W system... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solidus Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 si en 1000-1500 sånn ca.. burde holde d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 excide maxxima 900 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 excide maxxima 900 Exide Maxxima 900:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Kinetik HC800 f.eks Eventuellt HC600 :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solidus Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 må eg skifte dynamo for å ha nok ladekraft på excide maxxima 900 eller kan eg ha den orginale? kjører en Mitsubishi galant 93'mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Burde gå greit med den orginale, jeg hadde to stk på min orginale i en 93 modell ford mondeo. (90A er den vel) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solidus Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 aight.. men tror børstene på dynamoen min e gåen.. fordi d e dynamostøy.. har brae signalkabler og jording skal være grei.. det forekommer bare når bilen er i gang.. kan dette stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 aight.. men tror børstene på dynamoen min e gåen.. fordi d e dynamostøy.. har brae signalkabler og jording skal være grei.. det forekommer bare når bilen er i gang.. kan dette stemme? Hvis børstene er gåen, så lader vel ikke dynamoen? (mener jeg):) Børstene går vel også ann å få byttet. Hvis det er ulyd i dynamoen, er det vel heller et lager som er gåent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Topic stealer: Jeg har en Golf II. Trenger nytt batteri men lurer på om den orginale dynamoen klarer det. Tenke kanskje på en Optima Gul. Eller HC600. Dette kommer til å være startbatteri også. Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Topic stealer: Jeg har en Golf II. Trenger nytt batteri men lurer på om den orginale dynamoen klarer det. Tenke kanskje på en Optima Gul. Eller HC600. Dette kommer til å være startbatteri også. Kinetik HC600 vil fungere som startbatteri. Personlig ville jeg heller ha valgt et Kinetik HC800 hvis dette skal brukes sammen med stereoen og som eneste batteri. En fin kombinasjon er Kinetik HC800 fremme og et Kinetik HC600 bak. Dette til informasjon. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Kinetik HC600 vil fungere som startbatteri.Personlig ville jeg heller ha valgt et Kinetik HC800 hvis dette skal brukes sammen med stereoen og som eneste batteri. En fin kombinasjon er Kinetik HC800 fremme og et Kinetik HC600 bak. Dette til informasjon. Mvh Pål Takker, da vet jeg jo litt mere da :D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg