Sannor Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Er det noen som vet hvor mye dette vil komme på med frakt, toll og alt som er https://apexmodels.com/product-search.php?call=moreinfo&man=7&cat=kits&id=257 ?? Er de til å stole på? Edit: Jeg tenkte å ha med det jeg trenger til å kjøre som er under. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 ingen?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 og hvorfor kjøpe yokomo? hvorfor ikke kjøpe noe med kvalitet. tilgang til reservedeler. og billigere? hobbyland.no og søk etter team losi xxx-s.... Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 jeg syntes yokomo er brae og tøffe da.... penger er ikke no problem for meg men kanskje for deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Er det ingen som vet noe eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hvis penger absolutt ikke er no prob så prøv da vel..kommer den ikke så gjør det jo ikke no for deg:)siden du ikke hadde problemer med penger Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hvis penger absolutt ikke er no prob så prøv da vel..kommer den ikke så gjør det jo ikke no for deg:)siden du ikke hadde problemer med penger sorry da!!! jeg bare spør!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER IKKE DET LOV???!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 namman :( hvorfor så hissig? Søkte litt på google jeg, de virker ganske seriøse... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 namman :( hvorfor så hissig?Søkte litt på google jeg, de virker ganske seriøse... Bare var litt dårlig humør:P Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hvor mye tror dere det vil koste sånn cirka å bestille fra den butikken? Edit:så ikke at Sannor hadde spurt om nøyaktig det samme. Men jeg lurer fortsatt. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hvor mye tror dere det vil koste sånn cirka å bestille fra den butikken?Edit:så ikke at Sannor hadde spurt om nøyaktig det samme. Men jeg lurer fortsatt. hehe:P Jeg lurer enda jeg å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 hvorfor ikke regne det ut selv??du har kalkulator på dataen? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 hvorfor ikke regne det ut selv??du har kalkulator på dataen? sorry at jeg spør da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Penger er ikke noe problem? Jeg importerer dette for deg mot et 15% agenttillegg. Ingen problem, ingen garanti! EDIT: hææ? Svarer i samme posten, gidder ikke poste flere tråder her. La meg stave dette for deg: -Du sier at penger ikke er en utfordring -Du er åpenbart ikke intelligent nok til å bestille noe via http://www.internett.com -Jeg kan bestille dette for deg -Jeg legger 15% på den totale innkjøpssummen -Du betaler meg det jeg har brukt på "lekene" + mine 15% -Du får varene Noe som er uklart? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Penger er ikke noe problem? Jeg importerer dette for deg mot et 15% agenttillegg. Ingen problem, ingen garanti! hææ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg