Gå til innhold

sperre til min volvo 240

Ranger emnet

B230f

Anbefalte innlegg

Truetrac har vel vist seg gjennom hard utprøving av bla poffs å være en meget god diffsperre... (brems eller skjit samma hva folk kaller det).

Jeg hadde gått for en sånn og kommer nok til å gjøre det utover også...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sperre = begge hjulene går like fort rundt..

som vil si bilen spiser dekk, prøver å gå rett frem i sving, m.m.

sperere kan være fint om du skal ha sladdevogn, offroadbil eller kanskje dragrace.. til veikjøring, er det derimot ikke idèellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

truetrac er hvertfall sjef å kjøre med/bruke! angrer ikke et sekund på at jeg innvesterte

menee, i papirene som fulgte med, sto det jo for å sjekka at den virket, skulle du kjøre på en vei med ene hjulet på sand eller annet løst underlag, og andre på asfalt, så skulle du gi gass så den slapp på sand-hjulet, og da skulle hugge til sånn at bege går like fort rundt? vil ikke det si at det er"litt" sperre og? hva er forskjellen på ei sperre og sveisa diff da liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

truetrac er hvertfall sjef å kjøre med/bruke! angrer ikke et sekund på at jeg innvesterte

menee, i papirene som fulgte med, sto det jo for å sjekka at den virket, skulle du kjøre på en vei med ene hjulet på sand eller annet løst underlag, og andre på asfalt, så skulle du gi gass så den slapp på sand-hjulet, og da skulle hugge til sånn at bege går like fort rundt? vil ikke det si at det er"litt" sperre og? hva er forskjellen på ei sperre og sveisa diff da liksom?

Hvor var det du kjøpte sperra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen finner jo hel bakaksling med diffbrems til 1000 å noen finner gratis.. og noen gir jo 5000.. såe.. bedre skal jeg ikke utale meg om:) har bare prøvd diffbrems og ser ut til å fungere veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider