panelovn Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Giroverføringa på golfen min er så slitt at den hopper ut av revers!! veldig kjedelig... hvilken giroverføring kan jeg bruke?? kan jeg bruke giroverføring fra golf 2? girkassen er en 5 trinns GTI kasse fra 1983(golf1) Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 du kan ikke uten videre bruke overføring fra golf 2. hva med og prøve og sjekke hvor slakkene er størst. og bytte foringer osv. har gjort det på min gti nettop. Forings settet kostet ca 225 kr. Ikke alle foringene var med i settet, men de fleste. litt dyrere blir det vis du må bytte de 2 stagene meg kule koblingene. Jeg husker ikke prisen på de men ca 200 pr stk tror jeg det er. -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 takk skal du ha! var på det lokale høggeriet og henta meg en 4 trinns giroverføring... satt foringene fra den gamle over på den "nye" i tilleg! da ble det dobble foringer og jeg tok opp alt slakket! satt seff over det lange "store" staget fra femtrinnsoverføringa slik at det stemte.. fikk flyttet festeleddet fra overføringa til staget som kommer fra girstanga! da ble alt godt!!! rygger som aldri før og en tight og god overføring:D :D :D Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 har nettopp sett femtrinns kasse i bruksgolfen... men bytta ikkje overføringene, det skulle eg visst gjort merker eg.. Noken som veit ka som er forskjellen? trenger eg bytte alt? stod firtrinns kasse i den før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 jeg bytta alle stag i overføringa. kjennes nesten som en ny bil. bytta også stagene med kulekoblingene. Eneste slakken som er igjenn nå er i selve gearstanga. -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Det er ikke så mye jobb og kostnader med å bytte foringer i giroverføringa, og det er definitivt verdt jobben! Gjort det på min, ble som nytt! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg