Even3000 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Spotta en svart evo 8 (mulig den var 9?) men mindre pen front på en falken bil. Rakk desverre ikke ta bilde, men så ut som den hadde vært i en heftig smell :( Noen som vet hva som har skjedd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hmm. når var detta på dagen/kvelden? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ikke hørt noe om.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Var den rød ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Var den rød ? Tja, han skrev svart, så jeg tipper den var svart.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Tja, han skrev svart, så jeg tipper den var svart.. :P Oh shit. *slå seg selv i hodet*. Skylder på lite søvn her jeg, og bruker get-out-of-jail-card Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even3000 Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hmm. når var detta på dagen/kvelden? rundt kl 4 søndag ettermiddag. Kjørte bak redningsbilen på r 134 retning Hokksund til den tok av ned til Steinbergveien. Mulig det var en Viking bil, de holder vel til i området der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg