Gå til innhold

Send spørsmål til veisjefen om DE NYE FOTOBOKSENE

Ranger emnet

Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bring it on!

Håhå, kommer til å bli ville tilstander :D

Hva med å bruke alle millionene som disse boksene faktisk koster.. Til noe fornuftig!

Istedet for å parkere en slik boks på hver eneste rettstrekke i hele landet..

Hva med bokser i 50-soner og rundt skoler? Er vel ikke nok penger å tjene på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt..

Litt morsom kar detta da... Har i det minste litt humor..

"Hei!

Bruker du gymsokker?"

Gymsokker

Gymsokker har jeg ikke noe forhold til! Da jeg var guttunge, var vi stort sett barbeint i gymsalen.

Apropos gym – sjekk ut Kristopher Schau og Trond Viggo Torgersen’s vits (se radioreklame, sjekk under ’Kulde’) her: http://www.vegvesen.no/stoppogsov/

Hilsen vegdirektør Olav Søfteland "

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt..

Litt morsom kar detta da... Har i det minste litt humor..

"Hei!

Bruker du gymsokker?"

Gymsokker

Gymsokker har jeg ikke noe forhold til! Da jeg var guttunge, var vi stort sett barbeint i gymsalen.

Apropos gym – sjekk ut Kristopher Schau og Trond Viggo Torgersen’s vits (se radioreklame, sjekk under ’Kulde’) her: http://www.vegvesen.no/stoppogsov/

Hilsen vegdirektør Olav Søfteland "

HAHA! Der ser du hva gubbene på veidirektoratet driver med i arbeidstida...:) Svarer på piss og svada. Fint at bøtepenger fra ungdommer med små lommebøker går til å lønne folk som han der...:shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom alle spørsmål og svar der inne og har bare en ting å si: Herregud!

Her snakker vi klipp og lim fra brosjyrer og internett.

Mannen har jo ingen meninger!

Enda en gledespreder: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article740252.ece

Tror faktisk jeg skal flytte utenlands når jeg en gang er ferdig utdannet eller noe sånnt.

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss fjerne inntektskildene!

Om alle kjørte virkelig sakte på strekninger med fotobokser, ville trafikkaoset blitt totalt, og det ville være et klart signal fra folket om at nok er nok. Tenk for et kaos det ville bli på strekningen opp gjennom Gudbrandsdalen og nedover i Østfold mot svenskegrensen...

Det går an å vise at samfunnet bokstavelig stanser opp pga. Statens sinnsvake påfunn. Staten ville heller ikke tjent noe på skatteinnkrevingsboksene sine. Problemet ligger i at nordmenn er oppfostret med avgifter, og mange får vel en slags sykelig abstinensreaksjon hvis de ikke får betalt inn nok til Staten.. Er det derfor mange gladelig kjører for fort forbi disse boksene likevel?

Hvis du eide en fotoboks, ville du fjernet en sikker inntektskilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår