Gå til innhold

RS4 styling...

Ranger emnet

villejan

Anbefalte innlegg

HAr jeg ikke fått solgt min egen, men jeg har jo bestemt meg for hvilke bil jeg skal ha. Ikke helt bestemt meg for stylingen enda.

KOnemor har litt lyst på RS4, men jeg synes S4 er fin.

Hva betalte du for S4 stylingen din?

Har lyst på RS4 looken, den er fet.

Bilen jeg SKAL ha er en A4 1.8t avant med skinn int. senket(eiback), eff. anlegg, 17" felger. Sølv metallic. Den er gått ca 100t. Skiftet litt forskjellig på den.

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

HAr jeg ikke fått solgt min egen, men jeg har jo bestemt meg for hvilke bil jeg skal ha. Ikke helt bestemt meg for stylingen enda.

KOnemor har litt lyst på RS4, men jeg synes S4 er fin.

Hva betalte du for S4 stylingen din?

Har lyst på RS4 looken, den er fet.

Bilen jeg SKAL ha er en A4 1.8t avant med skinn int. senket(eiback), eff. anlegg, 17" felger. Sølv metallic. Den er gått ca 100t. Skiftet litt forskjellig på den.

KOnemor har ikke noe hun skulle ha sagt hun når det gjelder bil. ;) hehe...

Har kun s4-FRONT som er av s4 styling på min. (enda)

Den ga jeg 6200,- for.

Org.front fra tyskland.

RS4 er pent. Men da må bilen breddes så den blir identisk med en rs4. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konemor har absolutt alt å si... hadde det ikke vært for henne kunne jeg sett langt etter ny bil, og ikke minst styling!

Det er jo noen som må betale det... hehe. JEg er en slu rev!

S4 fronten var jo dyr da, men den kan vel sikkert fåes Uorg, kan jeg tenke meg.

For folk som ikke har helt peil på audi, så ser ikke de forskjell på en a4 og Rs4, bare jobben er gjort skikkelig. Vil ikke ha noe slurv.

Du kjenner vel ingen som skal kjøpe bil?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Konemor har absolutt alt å si... hadde det ikke vært for henne kunne jeg sett langt etter ny bil, og ikke minst styling!

Det er jo noen som må betale det... hehe. JEg er en slu rev!

S4 fronten var jo dyr da, men den kan vel sikkert fåes Uorg, kan jeg tenke meg.

For folk som ikke har helt peil på audi, så ser ikke de forskjell på en a4 og Rs4, bare jobben er gjort skikkelig. Vil ikke ha noe slurv.

Du kjenner vel ingen som skal kjøpe bil?

Ja konemor har vel mye å si her i gården og så.. :rolleyes:

Original styling koster ja..

Folk som ikke har peil på audi ser kanskje ikke forskjell på a4 og rs4 nei..men de bryr jeg meg heller lite om..hehe.. er de som har peil som skal tro det er noe annet enn det er.. :D ;)

Kjøpe bil? beemern din?

Joda.. dama skal ha ny bil.. men tipper den blir noen tusen for dyr for henne gitt... :eek: student hun..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg skulle vel gjerne hatt noe stud. rabatter da.

NEi bilen selges ALDRI for noe under 145000,- kommer ikke på tale.

Skal sette den i motorbørsen og i avisen i løpet av uken, så får vi se hva som skjer.

Har snakket med et firma om en innbytte bil. De importerer bilen jeg skal ha og tar min i innbytte.

Dette blir et nødstilfelle!

VW Bora 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider