wimsen Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Heisann.. Jeg var så uheldig å få vannplaning med min 86 mod 740 TIC. Da jeg var på vei hjem fra jobb og skulle rekke prison break på torsdag fikk jeg vannplaning og seilte inn i fortauskanten med sving på rattet. Forstillingen på ene siden av bilen røk. -Styrestag -Spindel -Stab stag og det endestykke den står på -Demper -Og seff felg er deler jeg vet har røket på bilen, det kan også være annet, ettersom jeg ikke har fått tid til å se skikkelig på den. Tingen jeg lurer på er om jeg kan bruke standard 740 deler, eller om disse må være for en TIC. Går uut i fra at hvertfall stab staget må være fra en TIC. Det jeg også lurer på er hvor det er lurest å handle inn dette. Jeg kommer fra Bergen og lurer på om det er en god ide å ta meg en tur ut på Volvo høggeriet i Åsane og plukke deler, tenker på i forhold til kvalitet osv. Noen som tør tippe hva jeg må ut med for disse delene her? Mvh....Wim Siter Volvo 740 Turbo -B230f turbomontert -531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 kan bruke masse deler fra vanlig 740. hvor skjedde dette? Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Du kan ta alt fra en vanlig 740, utenom stab.staget. Kan være lurt å bytte demper på begge sider. Huggerier kan være dyre, tror det var noen 740 i deler tilsalgs på selgesforumet her inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Sjekk priser på Mekonomen og Volvo, før du drar til huggern... Ofte er prisane for brukte dela nesten lik nye... Ein fordel og skifte det meste på begge sider når du først er i gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wimsen Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 oki, takk for svar..! Dette skjedde i svingen du kjører ned fra bjørgedalen rett før du kjører ut på bjørgeveien mellom fyllingsdalen og loddefjord! Men hvorfor bytte på begge sider, lett for at andre ryker og? Siter Volvo 740 Turbo -B230f turbomontert -531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wimsen Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 og hvis det er noen på forumet som har noen deler som de vil selge billig er det bare å skrike ut.. Siter Volvo 740 Turbo -B230f turbomontert -531 topp, H-profil råder ,Forsterket topppakning, Simons 2,5 toms eff. anlegg og BSR chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Ikke vits i å bytte annet enn slitedeler på andre sida likt med den skada sida, en ting som funker skal ikke skrus på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 i dag?? hmm.. har ikke regna her i knarvik i alle fall.. jaja... sorry to hear :( mn prøv å ta det roligere nestegang... finnes video opptakere vettu ;) edit: såg isje torsdag.. glem ka eg har skrevet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg