Gå til innhold

Tråden om min 240 GLE...!

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var helga over, og j har endelig fått gjort litt med bruksbilen...

Senka (trenger mer senking bak), sunguard 35% solfilm, lakkerte inne i lyktene, fjerna skvettlapper bak, bytta o-ringer til dysene, skikkelig vask både innvendig og utvendig, og fått på vinterdekka... Nå er det bare å vente på kong vinter!

Bilde0398.jpg

Bilde0385.jpg

Bilde0417.jpg

Bilde0424.jpg

også kom en god venn av meg innom, for å demonstrere hvor lavt vi burde slippe ned bilen min...

Bilde0346.jpg

Bilde0357.jpg

Skal ivei på høgger`n til helga, for å se om j finner innsynsskydd bak (som sitter på 86-93 modellen), som j skal sette på min... Syns det er for "nakent" bak der nå... Skal også pelle vekk hengerfeste og få fiksa eksosen...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd du tok bort reflekstapen... den gjør nå at en bil ser helt original og strøken ut syntes jeg. Men men. Ville hatt gle merket i grillen også.

Men min smak er ikke lik andres så,, hold oss oppdatert :) Fin bil dette

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd du tok bort reflekstapen... den gjør nå at en bil ser helt original og strøken ut syntes jeg. Men men. Ville hatt gle merket i grillen også.

Hadde refleks-tapen vært i strøken stand, hadde den fått sittet der, men den hadde løsna mange steder, og var ganske slitt, så fant det like greit å fjerne den...

Alle har ikke lik smak vettu, like greit er det :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Mener jeg har NY sånn teip rull liggende ..ender vel opp med at jeg hiver det ettervert..kjøpte opp masse orginal deler etter en gamling..

Jobber i kragerø..men er er jo et stykke unna fordet..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde refleks-tapen vært i strøken stand, hadde den fått sittet der, men den hadde løsna mange steder, og var ganske slitt, så fant det like greit å fjerne den...

Alle har ikke lik smak vettu, like greit er det :)

skjønner... :)

ville fått på en ny fersk en hadde jeg vært deg.

Hvis bilen er så bra som på bildene så ville den refleksen satt prikken over Ien.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider