Gå til innhold

Tråden om min 240 GLE...!

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

nei det har du jo da rett i, sant nok det. jeg har det samme problemet selv med senkesettet (forran), bak så senker den nok men forran grr vil ikke dette helt ned. så jeg lurte på slike strammere som du skrur fjørene i sammen med men jeg er ikke sikker på hvordan det er jeg ? har du vært borti slike før ?

Å begynne å klemme ned fjørene med slike klemmer ser j på som skeptisk...

Like greit å kappe mener nå j, men dette er det sikkert delte meninger om...

Erik: Når den tiden kommer så skal du få høre fra meg :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fjørklemmer er greit på stands og show, men ikke veibbruk. hva tror du skjer nå du treffer en dump? jo fjøra går sammen, og fjørklemmene hopper av.

Den er god :=)

nei skal vere enig der, men å kappe ei senkefjør er jo borti hampen det jo, sulle liksom ha sluppet det, men må man så må man. ser litt teit ut slik det er nå ihvertfall. den skal få være slik ut vinteren så får vi se hva vi finner på til våren.

Mitt Prosjekt :

Overhaling av b230ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å begynne å klemme ned fjørene med slike klemmer ser j på som skeptisk...

Like greit å kappe mener nå j, men dette er det sikkert delte meninger om...

Erik: Når den tiden kommer så skal du få høre fra meg :)

ja er litt enig der. kapper jeg så frykter jeg at den kommer altfor langt ned, hvor mye detter den sånn ca: hvis jeg kapper en runde da ? jeg mangler vel rundt en 3 cm for at det skal bli nice, bak så er den jo grei liksom, og en ting til, jeg har godkjente senke fjører, vil ikke da dette falle bort hvis jeg setter vinkel sliperen i dem ?

Mitt Prosjekt :

Overhaling av b230ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...