Gå til innhold

Raanecrewet: Volvo 240 aka: Slæddevogna!

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

Der skriver som om dere skulle være godt oppe i åra med mange års erfaring, men det er vel ingen av dere som er over 19!!!!!!

Ja, jeg er 19;) Har jobbet som bilmekaniker i 2 år, (snart ferdig lærling).

Men har masse folk rundt oss som har drevet masse med slikt, og det er første gang vi skal gjøre noe slikt. Så vi får litt hjelp også, av folk som faktisk kan det;)

Jeg er ingen ekspert, men det tror jeg heller ikke så mange andre av dere her inne her! Men la oss heller gå tilbake til tråden.

gaedva75: Hva er du villig til å gi da? den er i grei stand, noe rustet slik utenpå, men ingen hull eller noe slikt.. Vi hadde planer om å bruke det selv til å begynne med, men kan kanskje selgest..

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er dere intrisert i å bytte 4-2-1 grenrøre mot et grenrør til turbo??har muligens turbo og..men husker ikkje standen på denne..

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt, tjah.. Kommer snart ett hengerlass til med deler.. Bla servo tann stang, og annet snax som skal på..

Vi skal også til åleby neste helg å hente ny grill, panser, bred lykter og hvite blink..

er i 'forhandlinger' med noen her inne, om kjøp av snurrbo, bunnpanne og litt slikt også.. Så det blir vel så fort penga hans kommer inn... Jeg er også forresten på utkikk etter volvo prosjekt, så har du en 240/740 til salgs, MED skilter og som er kjørbar, rop ut! :)

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme interiør som min:) Omtrent samme stand, men har ikke knust kurva på nede på førerdøra da:p

Goldstone på hattehylla?:p

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme interiør som min:) Omtrent samme stand, men har ikke knust kurva på nede på førerdøra da:p

Goldstone på hattehylla?:p

Jeg vet ikke:P

Men, igår kom det noen esker til med deler.. Mye skal også selgest..

kommer om det senere! Til helga drar vi som sagt til ålesund!:)

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...