Gå til innhold

FILM: 2009 Nissan Skyline GTR på Nordsløyfa!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Den ble LITT kul... Men Nissan Skyline GTR R-34 er fortsatt den beste Skyline'n som er lagd(Utseendemessig)

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes den var fet jeg, men v8 i japse da hehe

Mener dem også nevner noe om at de ikke skal bruke v8, v6 istede.. men det får en se..

rå da^^ gikk godt da:) synd med automat da:S håper det kommer med manuel og da:)

Kan også være padle shift..

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble LITT kul... Men Nissan Skyline GTR R-34 er fortsatt den beste Skyline'n som er lagd(Utseendemessig)

hmmm... Det her faktisk første gangen jeg ser Skyline navnet brukt i sammenheng med den nye GTR.. Meningen er at Skyline navnet blir borte og Skyline R34 blir den siste Skylinen. Vis du ser på bildene står det ikke skyline på bilen noen plass...

Jeg som har vært evig fan av R34 begynner nå og vakle.. synes den nye GTR er tøff. kunne ha hatt litt anna front, det er det første som faller meg inn på designet. det er for mye 350, G35 look over de lyktene. designet på fronten er også neste n uforandret siden de lanserte den første prototypen på den (2005 prototypen..)

ca sanne rykter om motoren..

http://www.nissanperformancemag.com/september06/vq35hr/

3.7 liters V6 med twin turbo og cosworth topper. med teknologi som ikke er brukt i standard biler før er GROMT :)

(Les det nest siste avsnittet....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider