Audi RS80 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hva tror dere om denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1269544 35k skal jeg vike ifra audi, så må det bli til fordel for corrado :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 prisen var jo riktig, å bilen så jo hel og grei ut. det som må fikses er jo ikke all verdens hvis man har litt peil. for 35k. er det jo uansett ikke store tapet du får på denne bilen skulle du velge å selge den igjen senere Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 søte ekstralys ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 søte ekstralys ;) Regner med og håper at de skal av hvis det blir kjøp eller? hehe. ikke akkurat min stil heller Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 altså, om han skal kjøre den på vinteren i nordnorge så er det kanskje best for helsa å ha de på, iallefall så lenge det er mørketid, min rado mistrives iallefall i mørket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 eneste minuset for min del er at den er litt for gammel. Skulle gjerne hatt litt nyere bil. Sånn rent design messig så passa ikke lyktene helt, skulle ihvertfall hatt blanke glass. Men som KloA sier, så blir de nokk på så ikke jeg får rein eller elg i grillen. Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 er så mørkt om vinteren at ingen ser dem uansett ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 sitt dokker å mobbe vinterlysan mine ??? :D syns dem er kjæmpekjekk å ha når det er mørkt. Å dem søte fine rundinga i lyktene :D hehe... Skrudde dem av i sommer, da trenger man dem ikke. Men kjekt om vintern :D har nu fått tak i vindusheisen til vinduet, og ratt axelkrysset. Katalysator og tomgangsbrytern skulle jeg også få. Får det bekreftet på fredagen... SÅ da har jeg kjøpt alle delene som ska skiftes. Må få lagt ut bilder av anlegget som sitter i den også... Mn holder på å pusse opp, så ting tar tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Står jo ingenting om det viktigste da. Når er G-laderen byttet/overhalt sist, og km stand Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Står jo ingenting om det viktigste da. Når er G-laderen byttet/overhalt sist, og km stand km stand står jo der... Bare å lese 260. Er en forkortelse for 260.000. Forje eier opplyste at dn ble overhalt ved 230.000. Har jo hatt bilen på verksted, og ingenting feil med g-laddern. Feilene som er med bilen, fra verksted. Er under utbedring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 så dere bodde ganske langt nord ja. Blir aldrig så mørkt her nede. hehe Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 så dere bodde ganske langt nord ja. Blir aldrig så mørkt her nede. hehe hoff e jo bekkmørkt her oppe....... nesten som å bo i en søppelsekk :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 hehe, ikke mye lyspunkt her nei. Har corrado samme interiøret som litt eldre passat(dashbordet)? ble det gjort noen forandringer på corrado mens den var i produksjon, interiør, komsetisk ol.? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg