Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tenkte meg det var deg.. men veit ikke jeg:S var ikke du som kjørte?

 

Litt vanskelig å kjøre corradoen som det er bokstavelig talt umulig å få til å rulle fremover, samtidig som jeg sitter her i volda :)

Var nok ikke meg dessverre, er snill mot corradoen min lar den få kose seg under tak i vinter :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å kjøre corradoen som det er bokstavelig talt umulig å få til å rulle fremover, samtidig som jeg sitter her i volda :)

Var nok ikke meg dessverre, er snill mot corradoen min lar den få kose seg under tak i vinter :)

 

hmm, åja:P men daså..

noen andre mørke corradoer i omerådet da?

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bevise at den griser en ussel liten 1.6 :D

 

Drømme bilen ass!

 

Skal ha meg gts en gang! bastabom!

 

er vel ikke stort å grise en 1.6 vel? hehe, neida..

Ville bare høre hva folk mener at man kan bevise med å kjøre en skyline :)

Ser jeg en med skyline tenker jeg følgende :

- Entusiast som har godt betalt jobb eller spart lenge til å få drømmebilen.

- Tatt opp lån som man knapt klarer å betale ned, eller kjøpt den billigste eksemplaret for å tiltrekke seg mindreårige.

- Føreren har så dårlig selvtilitt at han tror den blir bedre ved å kjøpe en bil han skryte litt rundt med.

 

Litt harde meninger her, men tar vel ikke dette sååå seriøst? er jo snart jul å greier :afro

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, å grise en 1.6 er ikke no problem nei!

men jeg henger da i det minste med litte grann, å blir ikke borte så fort man ser på pedalen :P

 

For min del.

 

- Ble entusiast etter jeg kjørte en R34 GTR!

- Skal jeg ha, blir det GTS, pga rwd, nok med hester, og r 33 er den peneste i mine øyne

- Lån, ikke no problem! Om man klarer å prioritere litte grann!

- Dårlig selvtillitt, ja, men for å få opp den, hadde jeg vel ikke kjørt civicen? ;) :D Kommer aldri til å bruke bil som sånnt verktøy gett!

 

 

Go jul!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår