Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er vel ikke stort å grise en 1.6 vel? hehe, neida..

Ville bare høre hva folk mener at man kan bevise med å kjøre en skyline :)

Ser jeg en med skyline tenker jeg følgende :

- Entusiast som har godt betalt jobb eller spart lenge til å få drømmebilen.

- Tatt opp lån som man knapt klarer å betale ned, eller kjøpt den billigste eksemplaret for å tiltrekke seg mindreårige.

- Føreren har så dårlig selvtilitt at han tror den blir bedre ved å kjøpe en bil han skryte litt rundt med.

Litt harde meninger her, men tar vel ikke dette sååå seriøst? er jo snart jul å greier :afro

Når du er ute å samler meninger, glemte du jo en meget viktig en.

SPARE! mange der ute som faktisk sparer lenge og ikke kjøper hytte eller drar på turer for å kunne kjøpe seg fin bil. Trenger ikke særlig godt betalt jobb.

Men, :disco

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er ute å samler meninger, glemte du jo en meget viktig en.

SPARE! mange der ute som faktisk sparer lenge og ikke kjøper hytte eller drar på turer for å kunne kjøpe seg fin bil. Trenger ikke særlig godt betalt jobb.

Men, :disco

hmmm??

Mener ikke at man må være entusiast for å spare til en bil, men alle odds bikker mot at man er litt entusiast om man legger sjela ned for å spare penger til en spesifik bil..

- Entusiast som har godt betalt jobb eller spart lenge til å få drømmebilen.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt på busstoppen ved hotelet, også kjørte det forbi en bmw e34, mørk blå eller svart.. fin bil:) var fine felger,, org bmw felger av noe slag kanskje.. og senk tror jeg.. og andre baklykter. og en liten pynte spoiler reg nr starta på ve 71. og 932 elns bak.. noe med 9 og 3 og 2 i tror jeg..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider