Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrev litt fort, men mente hva som var årsaken, ser jo sjøl at det ikke har brønni i ræva på`n!

Tror ikke det har vært g60 i denne på ei stund?

Eieren sølte sikkert litt bensin over hele motoren først, for så å begynne å koble div. strømledninger uten å ta av en batteripol før han begynte :mat

2011 Lancer Sportback

1986 BMW 325 Coupe

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen G60 motor.

Var en 1.8 Gti 8v motor.

Var klar til salg, en som skulle hente den dagen etter...

Tok fyr ved oppstart (var kjørt og flyttet samme dagen)

Sa visst bare poff, luktet bensin så tok hele golfen fyr, 2 meter med flammer ut av grill og luftriller i panser.

Årsak er nok en bensinlekkasje som ville ta fyr på en måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og et par kompiser så gjelsten kjørte forbi kiosken på øyer i går. i en porsche cayenne turbo s.. stille og rolig.. han gikk inn på sporte.. så gikk vi bort å så på bilen da.. så kommer han ut.. også sier vi da.. fin bil.. ja.. skal du prøven? så sier vi at vi bare ser på'n.. også "du få gi på litt ut av krysset np da, en heftig burnout." så skratta han å sa at han ikke kunne førrdi han begynte å bli gammel.. så kjørte han så rolig som det overhodet går ann å kjøre.. hva skal man med en cayenne turbo s, når man kjører som man bruker en swift.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og et par kompiser så gjelsten kjørte forbi kiosken på øyer i går. i en porsche cayenne turbo s.. stille og rolig.. han gikk inn på sporte.. så gikk vi bort å så på bilen da.. så kommer han ut.. også sier vi da.. fin bil.. ja.. skal du prøven? så sier vi at vi bare ser på'n.. også "du få gi på litt ut av krysset np da, en heftig burnout." så skratta han å sa at han ikke kunne førrdi han begynte å bli gammel.. så kjørte han så rolig som det overhodet går ann å kjøre.. hva skal man med en cayenne turbo s, når man kjører som man bruker en swift.

jeg hadde nå hvertfall aldri gitt på om det sto to karer å glodde på bilen og ba meg om å ta en heftig burnout :ahahahhaha:

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider