Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei jeg ville heller gjort som tore har gjort på sin, flytta sperra litt i stedet :P men men

Ja kvass lyd i eksosen på den ja, men hører vtec`n dårlig syns jeg, visstnok bare kn filter, hadde de hatt på alurør fra filteret og inn, så hadde det blitt en anna låte frammi der :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig OT, men siden det er flest lillehammer omegn folk som er inne og leser denne tråden så tar jeg det her.

Jeg har anskaffet meg en Innovate LM-1 bredbåndslambda, så er det noen som har lyst til å kjøre opp turbotrykket og fremdeles være sikker på at bilen ikke går for magert så kan jeg være behjelpelig med dette for en symbolsk sum. Ta kontakt på PM.:driving

Evt. moderatorer får bare slette hvis dere mener dette ikke burde stått her.:angelsmili:

MY99 Subaru Impreza GT SW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur heller jeg skal gjøre noe med innmaten i sx`n før jeg beveger meg over no mer trykk nå :P (0.95)

---

Bilder av "Pååårsjæn" ( var visst PD regga, ikke FS som jeg skrev :p Autostrada skiltholdere også...)

DSC00322.jpg

Også en 2r golf som faktisk kledde BBS Motorsport felgene syns jeg..

DSC00323.jpg

GTI 16v på prøveskilter, noen som har handlet? RS fanger foran, rød/klare baklykter, DTM potte mener jeg det var på den og.

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg ville heller gjort som tore har gjort på sin, flytta sperra litt i stedet :P men men

Ja kvass lyd i eksosen på den ja, men hører vtec`n dårlig syns jeg, visstnok bare kn filter, hadde de hatt på alurør fra filteret og inn, så hadde det blitt en anna låte frammi der :P

hehe.. ja det var det.. hørte den veldig godt når vi var heme å(ved langvik, å er ikke ofte vi hører biler dra på så langt unna..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bildet av Porschen som jeg så sjøl igår kveld på akkurat samme sted var pent det bortsett fra at panseret på Hafslund bilen ikke passet helt inn, har du ikke lov til å gå ut av bilen å ta bilder da, MANN!!!

2001 Skoda Octavia 1.6i

1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en S13, burgunderrød/vinrød i gårkveld/natt også, CV regga, svær japsepotte, småsenka, ellers orginal. Facelift utgaven, samme som min ser ut.

er nok ikke orginal den! er litt småtteri som er gjort med den.. rundt 250 gamp! kamerat av meg som har kjøpt den! blir mer der også hører jeg rykter om! hehe!

-rønningen- på forumet her som har den forresten!

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det ere...og mer blire...polti var ute og lufta volvoen idag også.kjørte som et svin forbi mobil.blålys og greier.var også ute etter dem som benytta sjansen av været.glatt for rwd biler og lignende:P:P hehe

- 2006 Audi A4 1.8turbo quattro

x 1991 Audi S4 2.2turbo 20v

x 1990 Opel vectra a 2000 16v

x 1982 yamaha qt

x 2005 derbi senda drd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ikke orginal den! er litt småtteri som er gjort med den.. rundt 250 gamp! kamerat av meg som har kjøpt den! blir mer der også hører jeg rykter om! hehe!

-rønningen- på forumet her som har den forresten!

Men i svarte da hehe.. :P Må jeg begynne med noe motor jeg og nå a?! :P

Sikkert gjort som meg? Turbo, trykk, eksos, pluss chip?

Nesten så man kan starte sx meet i byen nå ^^

Hvor kjøpte han den fra? Sku egentlig se på en som var rimelig lik den der før jeg fant den jeg kjøpte..

ja det ere...og mer blire...polti var ute og lufta volvoen idag også.kjørte som et svin forbi mobil.blålys og greier.var også ute etter dem som benytta sjansen av været.glatt for rwd biler og lignende:P:P hehe

hm, litt over 00 00 el noe de kjørte som pokker forbi mobil, retning nord? :P

Isåfall pga meg :P

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm jeg husker ikke akkurat klokkeslettet men var nå en gang rundt der...740sivil..var ikke så lenge borte... kom at etter 10-15min ell noe slik...

- 2006 Audi A4 1.8turbo quattro

x 1991 Audi S4 2.2turbo 20v

x 1990 Opel vectra a 2000 16v

x 1982 yamaha qt

x 2005 derbi senda drd

Lenke til kommentar
Del på andre sider