saab9000 Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Opel Omega er jo bakhjulstrekk=) Link til en omega: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1250664&username= Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djaan Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Du kan få kjøpe en eller to av boblene mine... Siter '98 Golf IV '87 Yamaha FZR 1000 Streetfighter/caferacer prosjekt '69 VW 1300 m/1600 motor '68 VW 1300 Baja bug '65 VW Beach buggy 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Litt Off Topic, men er Bobler gode på vinteren? Burde jo gi god friksjon på bakhjulene med hekkmotor, men kanskje ikke den beste balansen? Bare nysjerrig. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Litt Off Topic, men er Bobler gode på vinteren? Burde jo gi god friksjon på bakhjulene med hekkmotor, men kanskje ikke den beste balansen? Bare nysjerrig. :) Gamle Bobla er topp på vinterveien. bedre balanse en hva en skulle tru, men du trenger votter lue stilongs og eber. Og gode hjul foran er VELDIG viktig. Eller passe på att tanken nærmest er full. event, du kan legge i vekt foran. (ja, jeg vet motoren er bak, og bakhjulstrekk) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hva med BMW? 520 kjøpte en nabo her, ga 4 000,- for den. Vet ikke modell, men ser tydlig att den er gammel, men like god. tipper førsten eller midten av 80tallet. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hva med BMW? 520 kjøpte en nabo her, ga 4 000,- for den.Vet ikke modell, men ser tydlig att den er gammel, men like god. tipper førsten eller midten av 80tallet. Det er E28.. Min første e28 målte vi over 4000 i co (blåst topppakning), og den går enda.. heheh... Den var ALLTID på turtallsperra, hver eneste dag.. 240 er genial vinterbil, det aller beste med dem er at du kan krasje nesten så mye du vil og de er uansett kjørbare etterpå :):) Man ska da ikke ha indre blødninger heller da.. heheh For å "reklamere" litt mer om e28, så kom jeg sidelengs i autovernet i 60kmt, knuste blinklys bak, og et bitteliten bulk :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 om du får tak i sierra lykter til forran og bak så har jeg et karross med granada v6'r som vi skal bli kvitt.. men vil koste ca 3000.. bilen er rustfri og bur følger antakeligvis med.. og det er nye fjører forran og bak og nye bremser mangler; interiør(seter,gulv/tak-trekk og dør paneler), 2 pluggledninger, og å klippe og lime mellomaksel(den følger med) motor: 2,3L v6 fra en granada som det er plana og porta topper med andre kammer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Facedown Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det er E28..Min første e28 målte vi over 4000 i co (blåst topppakning), og den går enda.. heheh... Den var ALLTID på turtallsperra, hver eneste dag.. Man ska da ikke ha indre blødninger heller da.. heheh For å "reklamere" litt mer om e28, så kom jeg sidelengs i autovernet i 60kmt, knuste blinklys bak, og et bitteliten bulk :) Som nevnt tidligere.. vanskelig og få tak i dem med skilter til 5 lapper.. :( Siter Why do they always name hurricanes after women? When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Opel Omega , kjøp deg en slik .. Jeg har kjørt 240, med 1 hjulspinn, jævla kjip sladdebil , synes jeg i forhold til Omega, Jeg har også kjørt sierra, den funka mye bedre en 240 i hvertfall. Men beste sladde / herje bil Opel omega, volvo 740 var heller ikke så gøy og sladde med, Uten tvil, Etter mine oplevelser, Gå for en gammel opel traver med bakhjulstrekk. Kjøp gjerne 2.0 115hk i omega a. den stopper aldrig. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jeg og flere med meg har oppdaget hvor flott en volvo 360 er på vinteren. Den er undervurdert og derfor billig Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Kan anbefale Volvo 360 på det godeste som vinterbil. Herlig og sladde med! Som sakt, den er i stor grad undervurdert. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Facedown Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Opel Omega , kjøp deg en slik .. Jeg har kjørt 240, med 1 hjulspinn, jævla kjip sladdebil , synes jeg i forhold til Omega, Jeg har også kjørt sierra, den funka mye bedre en 240 i hvertfall. Men beste sladde / herje bil Opel omega, volvo 740 var heller ikke så gøy og sladde med, Uten tvil, Etter mine oplevelser, Gå for en gammel opel traver med bakhjulstrekk. Kjøp gjerne 2.0 115hk i omega a. den stopper aldrig. Høres bra ut :). Da må jeg begynne og lete etter dem..:P Siter Why do they always name hurricanes after women? When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 spørr du meg er de kunn et valg til den prisen... VOLVO 240 Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg