Asim Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Ikke etter denne fisketuren!!! :D :D :D Er det dette man kalle sportsfiske?? Hehehehehe MrHappy :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by MrHappy Ikke etter denne fisketuren!!! :D :D :D Er det dette man kalle sportsfiske?? Hehehehehe MrHappy :) fett det da.... Er så vant til det.... :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by volvofasII fett det da.... Er så vant til det.... :D:D Er det dageligdags med kliss nakne damer med svære pupper på fisketur for alle som kjører S40 eller?? Fatter merker lite av det med V40en sin... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by famir Er det dageligdags med kliss nakne damer med svære pupper på fisketur for alle som kjører S40 eller?? Fatter merker lite av det med V40en sin... Hvis det er tilfellet må jeg bare skaffe meg en S40 pronto :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by Mk2-16v Hvis det er tilfellet må jeg bare skaffe meg en S40 pronto :D Ogjeg som trodde en S40 ikke var noen damemagnet... Så feil kan man ta! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by famir Er det dageligdags med kliss nakne damer med svære pupper på fisketur for alle som kjører S40 eller?? Fatter merker lite av det med V40en sin... hehehhe hmmm ja, der jeg kommer fra så... Er bare en som er så rå som det jeg har....... :D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by famir Ogjeg som trodde en S40 ikke var noen damemagnet... Så feil kan man ta! :D det er ikke mange som kommer løpende etter den, men den dama jeg har setter vel mere pris på meg en bilen. RART hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Originally posted by volvofasII det er ikke mange som kommer løpende etter den, men den dama jeg har setter vel mere pris på meg en bilen. RART hehehehe Det gjør nok dama mi også vil jeg tro!! Hehe, eller så er det noe merksnodig på gang i dagens kvinner! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Hva brukte hun som agn? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet Juni 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2002 Hva brukte hun som agn? Dritt bra spørsmål da. hehehehehe Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 Originally posted by Viking Hva brukte hun som agn? Vel... Noe sier meg hun brukte sjarmen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 Kanskje det lukta såpass reke at fisken bare hoppa oppi båten? Nei fydda!! Smekker meg selv på lanken! Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 Originally posted by VEPSEN Kanskje det lukta såpass reke at fisken bare hoppa oppi båten? Nei fydda!! Smekker meg selv på lanken! Du er inne på noe der :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2002 Originally posted by VEPSEN Kanskje det lukta såpass reke at fisken bare hoppa oppi båten? Nei fydda!! Smekker meg selv på lanken! Æsj.... Nå ble jeg faktisk kvalm... og jeg som hadde tenkt til å gå ut å grille nå midt på natten også... æch... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg