Gå til innhold

Interesse for rustfri turbomanifold til Audi 20V..??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63_73&products_id=529&osCsid=b23c1c51e4bbe5b30b3b4690055d1456

Tenkte bare å lufte en ide for å se om det kan være interesse for dette.. :)

Har bestilt deler for å lage meg en slik selv, og tenkte at om det går bra, kan jeg sikkert lage flere om det er noen interesse for det her.. :) Tenker prisen havner på rundt 5000,- ferdig levert til deg.. Jeg vil komme tilbake med litt mer nøyaktig info rundt dette, samt bilder av den jeg lager til meg selv, når dette er gjort.. Satser på å starte å lage denne rett over helga, da har jeg forhåpentligvis fått alle delene.. Disse vil bli produsert på bestilling, og vil derfor ha noe leveringstid.. Det vil også kreves noe av kjøpesummen i forskudd før det blir påbegynt å bygge.. Dette gjør jeg kun for å sikre meg mot useriøse folk, for de finnes desverre der ute.. Håper dere som er seriøse, og evt ønsker å kjøpe en sånn skjønner dette..

Dette vil bli å betrakte som en god erstatter til de originale "dårlige" manifoldene som som regel sprekker opp hos alle.. Dette er IKKE et "grenrør" som er beregnet for max flow og som har like lange rør osv, men en "erstatningsmanifold" med noe bedre flow enn originalt..

Spesifikasjoner:

• Laget i 304 rustfritt stål
  • Presisjonsskjærte flenser, som bli planslipet etter sveising
  • Alle sveiser sveiset med bakgass, evt sveiset på begge sider
  • Tuboen kommer på tilmærmet lik originalplassering, så alle originale slanger og rør kan brukes
  • Blir i denne omgang laget med såkalt K26-flens, som er originalt på disse motorene/turboene
  • Du kan bruke original downpipe
  • Den skal i følge kilder på VACN forumet være god for inntil 450Hk

PS, jeg har også mulighet til å få laget løse flenser til egenbygging av grenrør og downpipe..

Til grenrør trenger du 3 flenser, manifoldflensen, turboflensen og wastegateflensen..

Til downpipe trenger du flensen mot turbo og flensen mot wastegate..

Disse kan lages i enten svartstål, 304 eller 316 kvalitet..

Ta kontakt om du er interessert, så skal jeg sjekke opp priser..

Jeg gjør også oppmerksom på at jeg IKKE er et firma, men privatperson..

Min hensikt er å "hjelpe" dere ved å tilby dere produkter som allerede er i handelen, men til lavere pris..

Dette kan jeg gjøre ved at jeg har bekjentskaper og kontakter som igjen kan gi meg gode priser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider