Singh_Supreme Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hei..Skal begynne å gjøre klar bilen til lakkering.. Er det noen som har en How 2 do eller noe for dette.. Er heelt ny på dette og tenkte jeg skulle pusse ned hele bilen sånn at jeg får sendt den på lakkering! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 fått svar`? lurer på det samme! Hvordan papir, for en ålreit jobb? Hvor mye skal det pusses? skal det kun mattes? takk for alle svar Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Først må du gå over hele bilen og se etter små bulker før du pusser da ser du mye bedre,etter det så kan du bare matte ned hele bilen med 400/500 papir eller våtslipe det er kansje best. Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahoo Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Eg var nede på eit lakkerings verksted i bergen, og der fekk eg beskjed om at eg trengte ikkje gå noko finare enn 500 tørrt... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Det er mange lakkverksted som ikke er villig til å ta slike jobber. Det jeg anbefaler er at du går til det lakkverkstede du skal bruke. Spør dem hva du kan gjøre for å kutte ned kostnadene. Som regel innebærer det kun demontering og vask. Det kan fort bli dyrere dersom du gjør noe feil. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg