Chasin Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Skal på autofilmessa på torsdag, og må i den sammenheng vaske bilen før jeg kjører inn. Hvor er den nærmeste/beste plassen jeg kan vaske? Skal bruke bøtte og svamp, så trenger egentlig bare en høytrtykksspyler... Kommer kjørende nordfra. Det bør være så nærme som mulig, da bilen skal rett inn uten å vaskes flere ganger... :) Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Har ikke de høytrykk på bensinstasjoner da? :) Jeg har iallefall alltid trodd det Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Har hatt en del erfaringer på østlandet at eneste vaskemulighet er maskinvask. Dette er ikke aktuelt. Hvilken stasjon med høytrykk ligger i såfall nærmest? Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 er vel esso on the run på kjeller/olavsgård det Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Stemmer, Esso On the Run rett over brua har selvvask ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Stemmer, Esso On the Run rett over brua har selvvask ;) det er også den beste rundt i området her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 jah, den på kjeller blir man jo fan slått ned om man steller seg i feil kø(har iallefall fått kjeft alle gangene vi har vaska der, så drar heller til esso hvor det fan ikke er kø i det hele tatt! :D ) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg