Dob Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 :shake Og her er problemet: Det spruter bensin ut fra undersiden av den "saken" der. Mildt sagt brannfarlig. Kan noen være så snill og hjelpe meg med "sakens" rette navn, så jeg kan kjøpe rett bensinslange? På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dob Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 :shake Og her er problemet: Det spruter bensin ut fra undersiden av den "saken" der. Mildt sagt brannfarlig. Kan noen være så snill og hjelpe meg med "sakens" rette navn, så jeg kan kjøpe rett bensinslange? På forhånd takk. Det er vel bensinpumpa? :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 det der er vertfall ikke bensinpumpa :) Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det der er bensintrykksregulatoren. Hvis du vet lengde og innvendig dimensjon på slangen skal det være en smal sak å kjøpe lik hos en bilrekvisitabutikk. Jeg vet dessverre ikke hvordan det er å bytte denne slangen, men den sitter vel fast vha slangeklemmer av noe slag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SieRRa-rollercam Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hei !! Har flere slike slanger liggende ,så vil du ha en så sender jeg den til deg for fraktkostnaden! Er en alange som er presset og koster vell bortimot 5-600kr tror jeg. aslak.oien@ntfk.no 47361146 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SieRRa-rollercam Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Kan faktisk få hele klossen med trykkregulatoren og slangen på ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hei !! Har flere slike slanger liggende ,så vil du ha en så sender jeg den til deg for fraktkostnaden! Er en alange som er presset og koster vell bortimot 5-600kr tror jeg. aslak.oien@ntfk.no 47361146 100 spenn elns for 5 meter på biltema Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Sist jeg kjøpte en bensinslange (ca 20cm, 5mm innvendig diameter) betalte jeg 20-30 kroner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dob Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Det der er bensintrykksregulatoren. Hvis du vet lengde og innvendig dimensjon på slangen skal det være en smal sak å kjøpe lik hos en bilrekvisitabutikk. Jeg vet dessverre ikke hvordan det er å bytte denne slangen, men den sitter vel fast vha slangeklemmer av noe slag? Bensintrykksregulator ... fint ord. :) Slangen satt fast med ei slags fjær, to små tapper og en stor i midten som måtte klemmes inn samtidig. Kutta av det stykket som var sprekk i og satte fast igjen, problem løst. Takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg