bjørn Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Som topic. Jeg har en oljekjøler fra en b230et fra 1987, kan det ha samlet seg mye dritt i den over årene som gjør at jeg ikke burde bruke denne til en nyoverhalt motor? Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Rens godt.. Det vil skje med en gang uansett.. Alltid best med nytt.. Men det går ut på økonomien Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Trykkluft og tynner? Er jo filteret som tar opp det meste. Er ingenting i veien for å bruke den, du bytter jo olje på en nyoverhalt motor og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 pleier å koble slangen fra delevaskeren inn på ene slangen. så spyler delevaskern gjennom i et kvarter ca. snur så spyleretningen og lar den spyle et kvarter til, trykkluft til slutt, kurant når det er f,eks "majones" i hele oljekjøleren etter topppaknings havari, etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.