Turboed1 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Noen som er god på bilrelatert engelsk, som kan forklare litt her hvordan det står at man skal teste denne N75 ventilen? Den sitter bare på bil med VTN-turbo...har du wastegate,så har du den ikke. VTN-turboer har variabel turbin-nozzel... den oppfører seg som en turbo med lite eksoshus på bunn og som en med stort hus på topp. Derfor trenger den ikke wastegate. Men testen er grei nok...bare å bruke et T-rør inn på slangen som går til ventilen,huke på en vakuum-klokke og se om trykket varierer når du kjører. Gjør det ikke det,er den død/tett. Kan i enkelte tilfeller renses med tynner og blåsepistol,men det anbefales å kjøpe ny... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.