Gå til innhold

motorkjøp i sverige og avgifter..

Ranger emnet

totte88

Anbefalte innlegg

Men når en standar GL blir vist første gang med FT/FK.Sjekker dem ikke opp nummret på blocka eller noe..kan den være stjålet uten at BT legger merke til det?

de vil som regel ha kvitering på motoren for å vite at den ikke er stjælt..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B.T. Ville ha motornr på både b6304fs i 242'en min og på b230ft i 780.

Såvidt jeg vet, er det bare for EN grunn:

• At du ikke skal gå hjem å bytte til en annen, supertrimmet motor av samme type.

Ps. Når jeg og faren min var i sverige og hentet ft'en til 780'en, hadde vi med oss kvitt på 6000SEK, mener jeg det var.

Vi hadde motoren baki en stico flyttebil, kjørte inn til tollen, ble MYYYYE pes.

Pass på dere har fulle adressen, telefonnr, etc. på selgeren!!

Jeg stod der lenge i tollen og svensken tok ikke tlf.. Jippi!

Men, ja.. Tollvesenet så ikke på motoren engang, de bare spurte om effekt, slagvolum, etc. (for statistikk). De gadd ikke gå ut å se i bilen, så for alt de hadde visst, kunne jeg hatt med meg 200kg bacon også! (hadde bare 100kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B.T. Ville ha motornr på både b6304fs i 242'en min og på b230ft i 780.

Såvidt jeg vet, er det bare for EN grunn:

• At du ikke skal gå hjem å bytte til en annen, supertrimmet motor av samme type.

Ps. Når jeg og faren min var i sverige og hentet ft'en til 780'en, hadde vi med oss kvitt på 6000SEK, mener jeg det var.

må man stoppe innom tollen når man har kjøpt motor i sverige selv om man ikke skal betale noe moms på den? suste bare rett forbi dem jeg.. hehe.. men kan jeg få no pes senere hvis jeg skal godkjenne bilen med den motoren som jeg ikke har vært innom tollen med?

hadde i utgangspunktet ikke tenkt å vise den motoren hos bt, siden jeg hadde tenkt å sette i en komplet og orginal 23et først og bygge opp den andre 23et å slenge i den når jeg var ferdig med'n.

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betaler ikke riktig 15000.. har bestilt den.. betaler 13500 svenske kroner og da er frakta inkludert:) så det var ganske billig!:)

får se hvordan det blir med avgifter.. tar det så det kommer.. blir jo ikke på SÅÅÅ mye!:)

så motorn ligger da bare på 12000 svenske og den er komplett med alt.. starter, generator, turbo,, alt..:):)

må bare betale så sender de den:)

gleder meg til 240 turbo:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider