Gå til innhold

Per Christian: Bmw e30 325i (turbo) Prosjektet vurderes solgt til rett pris.

Ranger emnet

Per Christian

Anbefalte innlegg

• Svar 718
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei blir svart stål..... pga, mange grunner. billigere,letter og sveise, pusse, borre. så har jeg hørt at klangen i det blir litt sånn japse lyd hehe.... det blir eksosteip eller hva det heter på hele grenrøret....

Japselyd i tyskerbil *grøss* Nei sånt noe kan du ikke ha noe av.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japselyd i tyskerbil *grøss* Nei sånt noe kan du ikke ha noe av.

hehe nei fy det kan vi ikke ha noe av nei... plata er ferdig nå,henter den i morgen så da kommer det bilde av den. så blir det vell sveising til uka da...gleder meg til det..:D

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm grenrør i svartstål kan være litt skummelt? Kommer vel sikkert litt an på kvaliteten, og jeg er jo ikke akkurat den som er mest stødig på materiallære - men mange har jo snakket om glødeskall som kan falle av etter tid og havarere hårfønern i enden av grenrøret. Men dette kan det vel hende at du er klar over.

Flott bil forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal rørene gå i grenrøret? Tenker på bøyer og slikt. Har du noen konkret plan eller improviserer du?

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*TKV* lengden bestemmes etter tennings tidspunktet på sylindrene på et grenrør.. er et grenrør perfekt konstruert skal eksosen fra alle 6 sylindre treffe turbo flensen samtidig.. :)

Tipper Per Christian ikke har utstyr til å finne ut dette :D så det blir vell en liten Picasso av en en etterligning, hehehe om jeg kjenner han rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt 30 bend som jeg skal bygge med... og ett 2 meters rør... jeg har bilder av ett grenrør som jeg skal bygge etter..men det får jeg ikke legge ut bilder av pga det er patent eller hva det kalles hehe... så det blir bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med at det løsner flak fra stålet har jeg ikke hørt om...de som er med meg litt har bygget flere grenrør av samme materialet og de har ikke merket noe til det så... vi satser på at det ikke skjer her heller hehe ....

Bilder av plata kommer i morgen:hellothere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blitt noe mer av den flappen din da?

Har sett litt på min spoiler.. tror det blir vanskelig med flap på den :( den har så fævlig bue at det ikke blir fint å bare bøye ei plate opp, da kommer det til å se litt mongo ut med passform

ne har ikke tenkt på den engang heheh... tar det mot slutten tenker jeg... nei det er ikke sikkert det blir bra da på din.. tror det går på min..har sett litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må se å få litt framgang snart da per;)

får komma innom meg en dag til uka om du vil, kan si i fra når jeg har fått delene mine

hehe ja skal prøve og få litt fort gang her nå... ja bare si i fra du

Lenke til kommentar
Del på andre sider