Gå til innhold

Per Christian: Bmw e30 325i (turbo) Prosjektet vurderes solgt til rett pris.

Ranger emnet

Per Christian

Anbefalte innlegg

Blir det noe endring i komp. med pyramide tråd eller forblir den orginal? Skulle du ha lav komp. stempler? Er en stund siden jeg leste igjenom her, så det er ikke alt jeg husker :p

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 718
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir det noe endring i komp. med pyramide tråd eller forblir den orginal? Skulle du ha lav komp. stempler? Er en stund siden jeg leste igjenom her, så det er ikke alt jeg husker :p

nei kompen blir den samme ja.... men jeg har stempler fra 318is e36 som jeg skal bruke.... da havner kompen på mellom 7-8 ett sted...nermere 7 tipper jeg... blir litt lavt men da får jeg skru opp trykket litt mer.. hehe:boxing

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer stempler fra 318 is i m20b25 blokk? er det likt slagvolum per sylinder i m42 som i m20 da eller? Bra med så lav komp. da! da kan du skru trykket til himmels :p

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg tenkte på. Det er noen som bruker stempler fra m50 motoren også, hvordan er komp. på dem? Hørt at det er mest gunstig med vanos stempler.

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det er mange som begynner og lure på det :wonder:

men det passer perfekt! og det er mye bedre en neddreide stempler... limmet eller ticco husker ikke hmmm... brukte 318 stempler i sin og han hadde 500 gamp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi snakker om samme Limmet, han som har bilen på gatbilar.se?

Han har JE custom stempler, så det er nok ikke han som har det.

Pluss at hans e30 bremset 906hk @ 1,9 bar!

Ticco? på hvilket forum? Her på bilforumet?

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men det er en stund siden... ikke med den motoren han har nå... men er litt usikker på det.... kimmit som sa det til meg... så veit ikke helt om det er sant jeg.. ticco vet jeg ikke helt hvem er... har en film med han og den bimmern går sykt bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

råder og veiv er org....men har alt av lager og div nytt da.... jeg satser på 350-360 hk..så da holder org råder og div..

men etter påske så skjer det hehe... da skal vi sette igang igjen.. pappa har jobbet så mye overtid nå så vi har ikke hatt tid rett og slett.... det er han jobb og lage grenrøret hehe jeg er ikke så rå på sveising hehe men lærer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ticco som hadde 318iS/M42 stempler i M20B25n sin ja. Dere kan lese mer om E30n hans her: http://www.ticco.com/318tic_s.html

*TKV*: Limmet hadde M20 Turbo før han hadde S50n. Begge motorene er nå solgt nå og han bygger ny motor.

7,1-,7,5:1 i komp kan kompenseres med ladetrykk, men turbolagg er noe du kommer til å bli GODT kjent med :D Ikke direkte gatevennelig.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ticco som hadde 318iS/M42 stempler i M20B25n sin ja. Dere kan lese mer om E30n hans her: http://www.ticco.com/318tic_s.html

*TKV*: Limmet hadde M20 Turbo før han hadde S50n. Begge motorene er nå solgt nå og han bygger ny motor.

7,1-,7,5:1 i komp kan kompenseres med ladetrykk, men turbolagg er noe du kommer til å bli GODT kjent med :D Ikke direkte gatevennelig.

takker for litt info det var bra:blunk:

ja regner med at det blir turbolagg ja... spes når jeg har litt stor turbo også i tillegg.... men på en annen side kan jeg spare motoren mye også da,på vanelig kjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider