Gå til innhold

Per Christian: Bmw e30 325i (turbo) Prosjektet vurderes solgt til rett pris.

Ranger emnet

Per Christian

Anbefalte innlegg

• Svar 718
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal fjerne antenene bak også lakke den opphøyde delen på pansert hvit samme farge som felgene.Også luft inntak til turboen da,sote vinduer og kansje litt flakes i klarlakken, fargen blir den samme jeg orker ikke begynne og demontere alt en gang til.Det er det som er planene så langt.

Også grom finish i motor rommet da:)

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du det er noe vits a,hadde håpet på å slippe det da.Hva tror du om og ikke dreie ned stemplene og bruke 3mm pakning

det er stor vits ja. hva om toppen har slått seg litt, noe den sikkert har. så monterer du sammen og det viser seg att toppen er skev???? da har du det gående.... var sikkert godt å varmt da det brannt i motor rommet.. og disse toppene tåler svært lite.ang dreie og sånnt, hva har du tenkt å gjøre med motoren sånn ellers?og hva er gjort?

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på det med flakes enda da,Ja motor rommet er helt ribba det klar for lakk,men jeg tror jeg skal drøye det litt pga kansje jeg må lage nye fester og moddifisere pga røra som kommer.Blokka er helt ribba men på toppen står det litt igjen på.Skal ringe bmw i morgen og høre på priser,stempel ringer,stempler,lager til veiv,råder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er stor vits ja. hva om toppen har slått seg litt, noe den sikkert har. så monterer du sammen og det viser seg att toppen er skev???? da har du det gående.... var sikkert godt å varmt da det brannt i motor rommet.. og disse toppene tåler svært lite.ang dreie og sånnt, hva har du tenkt å gjøre med motoren sånn ellers?og hva er gjort?

Du sier noe der ja. Vet du sånn ca pris det koster ell.Jeg skal bygge turbo da så lurte på om jeg må dreie ned stemplene for og få ned kompen,eller holder det med 3mm pakning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der ja. Vet du sånn ca pris det koster ell.Jeg skal bygge turbo da så lurte på om jeg må dreie ned stemplene for og få ned kompen,eller holder det med 3mm pakning.

hvor langt er ett tau? hehe. kommer helt ann på hvor mye effekt du skal hente ut. du kan jo gjøre som meg. bygg 2.7 tic. bruk 2.5 blokk,324td veiv,320/323 råder, org stempler,o-ringet blokk,sveist topp,data sprut etc. er mye man kan gjøre. går du for denne sparer du deg for å senke komp da det blir rett komp når du setter inn en 324 td veiv og 320 råder.

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor langt er ett tau? hehe. kommer helt ann på hvor mye effekt du skal hente ut. du kan jo gjøre som meg. bygg 2.7 tic. bruk 2.5 blokk,324td veiv,320/323 råder, org stempler,o-ringet blokk,sveist topp,data sprut etc. er mye man kan gjøre. går du for denne sparer du deg for å senke komp da det blir rett komp når du setter inn en 324 td veiv og 320 råder.

Jeg tenkte på rundt 300-350 jeg da. Jeg har lyst til og bruke det jeg har.Men når jeg skal plane toppen så kan jeg da sveise den også.Mulig jeg må dreie ned stemplene jeg vet ikke,det holder kansje ikke med 3mm pakning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på rundt 300-350 jeg da. Jeg har lyst til og bruke det jeg har.Men når jeg skal plane toppen så kan jeg da sveise den også.Mulig jeg må dreie ned stemplene jeg vet ikke,det holder kansje ikke med 3mm pakning

ok. tror ikke det holder bare med 3mm pakning. ja sveis toppen du, da må den planes uansett.

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. tror ikke det holder bare med 3mm pakning. ja sveis toppen du, da må den planes uansett.

sveisa topp med mls pakning og arp bolter.ned dreide stempler da burde det og bli bra vell.blir også nye lager i bunn av motoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider