Gå til innhold

Ny bil.. Forslag til styling av E36 316i Compact

Ranger emnet

ducky

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Til juleferien drar jeg ned til Tyskland for å hente BMW 316i compact'en.

Vurderte først å kjøpe en 320i coupe, men siden fetteren kom på at jeg kunne få bilen hans og kun betale avgifter her, så sa jeg ja. Har prøvekjørt bilen i sommer, og bilen er ingenting å utsette for. Den er kun kjørt 95000km, bilen blir sendt inn til bmw fabrikken for overhaling av diverse deler, da fetteren min jobber der og han får det gjort på null komma niks. :)

Siden jeg studerer nå så blir ikke bilen hentet før til juleferien. Derfor planlegger jeg nå å vurdere styling til bilen. Vil gjerne ha forslag hva jeg kan gjøre bilen stiligere. Har vurdert å sette på angel eyes, lexus baklykter, soting av rutene eller solfilm og nye felger.

Dette blir min første bil, så jeg har ikke mye peil på styling. Kom gjerne med forslag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-fangere? Ac schnitzer kanskje? men styr unna lexus baklykter.. det er min smak hvertfall:)

men finnes fler ekempler på at compact kan bli fin=) 328kompressor og en som er konvertert til M3.. fete de!

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå for m-fanger.. det bruker jo alle.

Lexus lykter er jeg glad for du ikke valgte.. Har du sett facelift lyktene til disse? De er pene...

Front fanger: Anbefaler e46 "look".. De tar seg ut på compact.

euroring2006_32.jpg

Et par m3 sideskjørt eller noe anner og gjerne en AC schnitzer hekkinnsats. Finner mange brukte av di til salgs her på Norske BMW forum o.l.

Hvilken farge er bilen?

Har du noen planer for motor?

Om du har tenkt å hive i noe grom motor må du jo nesten gå for skjermbredderene på bilde ;) Ikke så kult med skjermbreddere på vanlig orginal 316 compact.

Lenke til kommentar
Del på andre sider