Gå til innhold

Registerbytte på Mazda 929 HC 3.0ltr -87

Ranger emnet


elvis58

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen gode råd med register-rembytte på ovennevnte bil. Gammel eier mener at gammel rem har gått over en tann. (Fortenning) . Den spøtter(fusker. Men er det fare for at motoren /ventilene er gått pga at remma har hoppet over 1 tann? Og om noen som vet om billig mekaniker i sarpsborgeller i Østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke salgstriks, det er nødvendig å bytte komplett på disse motorene. jeg kjøpte en slik bil med samme symptom/problem som din. hoppet over 2 tenner på den ene kammen. byttet bare reima jeg og monterte sammen igjen, det gikk 2 dager så skjedde det samme igjen. byttet komplett sett med strammere og alt, så funket det fint. OBS OBS!!! den gangen jeg gjorde dette så kostet delene nesten 6000 kroner... og det var med mine rabatter som annsatt på mazda verksted.

Fiat Punto 1.8 HGT, med ettermontert "astma maskin" (for den uinnvidde: pustehjelp, sneglehus, eller turbo på godt norsk)--pustehjelp ble for mye for den stakkars fiat'en. Knust motor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår