Ezo Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/10/17/480065.html Ikke det at jeg på NOEN SOM HELST måte støtter terrorisme, eller måter å gjøre andre (uskyldige folk) redde. Men i dette tilfelle, trakk jeg bare på smilebåndet når jeg hørte dette på radioen. Sikkert en av bil-folket som endelig har sett seg lei av "the Man". Oss, bil-folket blir jo hver dag melket til det ekstreme, og tross alle pengene vi betaler, går bare brøkdel tilbake til veiene, og nå skal de faens sette opp flere fotobokser, og digitalisere dem slik at de måler snitt-fart. Sett ut ifra at pulveret er harmløst, som det mest sannsynlig er, så syntes jeg dette var et litt morsomt påfunn. Selv om jeg som sagt på ingen måte støtter terror. [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Haha det er så bra... Er det forresten ulovlig å gjøre noe som dette? (f.eks vaskepulver i et brev) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Blir vell noe lignende som å løpe inn i en bank med tran, og skrive "Dette er tran!" Eller løpe inn i ei drosje med strømpe over hodet og be taxisjåføren kjøre som bare faen. [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Haha det er så bra... Synes du virkelig det? Enn om det var deg som fikk noe slikt i posten, og måtte leve med vissheten om at du kanskje var smittet med dødelig miltbrann? Ja, jeg skjønner synet ditt med trafikketaten og bla bla bla, men å gjøre noe sånt går langt over alle grenser. Det er det samme som å banke opp en på den lokale trafikk stasjonen "fordi han jobber der" og ta det med ett smil etterpå Teit og umodent sagt Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Syns det var moro jeg og. Men det er ikke lov nei, husker det var en som sendte vaskepulver i en konvelutt til en kompis da miltbrann frykten var på sitt verste, han endte i fengsel:D Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hvis man faktisk skriver på innsiden av brevet "Dette ER faktisk vaskepulver" på innsiden da? :) 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Eller eventuelt legger med en lapp, der det står; "Hørte det var manko på vaskepulver hos deg for tiden, så derfor sender jeg deg litt sånn at du kan få vasket klærne dine." Moro for den som sender pulveret, med tanken på all mediaoppmerksomhet de får, men ikke like moro for de som åpner brevet. Selv så synes jeg at det var et morsomt påfunn, men dog ikke noe jeg ville gjort selv. "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Dette er ikke til å tulle med..skal du sende noe...sørg for at det er ekte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 og folk er så "morsomme". "Sørg for at det er ekte!"???? Er du fjern eller? Si at mora di jobber på trafikkontoret og hun kommer hjem død (ok, veldig morsomt)... Da er du happy! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Synes du virkelig det? Enn om det var deg som fikk noe slikt i posten, og måtte leve med vissheten om at du kanskje var smittet med dødelig miltbrann? Ja, jeg skjønner synet ditt med trafikketaten og bla bla bla, men å gjøre noe sånt går langt over alle grenser. Det er det samme som å banke opp en på den lokale trafikk stasjonen "fordi han jobber der" og ta det med ett smil etterpå Teit og umodent sagt At noen spøker med miltbrann hysteriet er morro ja? Jepp.. :) Blir noe helt annet å banke opp noen, hvordan klarer du å dra dette ut av ræva? Nei, meld deg inn i cpklubben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Si at mora di jobber på trafikkontoret og hun kommer hjem død Hadde hun kommet hjem død ville det vært litt synd..og samtidlig veldig utrolig!!:wonder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 cpklubben? idiot el? ikke alle i verden som er cp pga de har anna mening en deg da! -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Saklige var dere ikke da! Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg