Gå til innhold

trimming av golf 2 gtd

Ranger emnet

Audi-S4-Biturbo

Anbefalte innlegg

mange tråder om det inne her.. lett er det også.. stille på diesel på pumpen og sette på en strupeventil på WG slangen for å få opp turbotrykket.. er vanskelig og gjøre noe fel også.. bare å passe på at trykket helst ikke er over en bar og at den ryker litt ved fult ladetrykk.. vips så har du en racer bil.. hehe

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta mye for å klare 1.6 ? eller bare bruke biltema måler ? :P hehe

Da ligger du vel rundt en 110 hk ?

Trenger ikke å bytte ut noe for å få 1,6 bar.. stille på nokk diesel og strupe slangen til WG helt.. gjore det med min noen turer.. gikk godt ja.. tok litt tid før den kom opp i 1,5-1,6.. målte 0-100 km/t på ca 10 sek.. ikke værst på en gammel dieselbil.. er i starten den er litt treg, før man får opp trykket.. tror ikke det er mange orginale ikke GTI golfer som holder de fra 50 til 150 km/t feks..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen biltema måler nei! hvor mye hk veit jeg ikke, skulle likt å visst! ;P

Var det på golf2.dk dem hadde kjørt en gtd i benk, den ladda vel en 1-1.3 om eg ikje huske feil og kjørte 100-110 hk ?

Dæm hadde no lagt ut benkpapirene med kurve osv :)

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider