Gå til innhold

Min MB190E

Hogstad

Anbefalte innlegg

På fredag kveld forrige uke hentet jeg da min nåværende bil :)

En 190E 2.0 som jeg ga 18500 for. Er SEC-Front, Evo 3 look-a-like fanger, og felger og senking er godkjent i vognkortet. Fikk med 2 ekstra sett med dekk og felg i tillegg til det som står på. Fikk også med org. frontfanger.

Er en forsterker og et par 6x9"`ere i den, som spiller helt greit. Mye termostat greier blei bytta før jeg overtok den, samt det blei gjort en kompresjonstest og nytt bensinpumperelè.

Motoren er i 100% bra stand, null tikking, starter med en gang, og selvfølgelig, manuelt gir :)

Bilder:

Bilen generellt

Forfra..

Venstre foran

Min og pappa sin 500 CE :)

Inni..

Fra baksetet... Terningene er på plass :)

Bagasjerommet ..

Ting som kommer er vel hvite blinklys, soting av ruter, fikse taklukemotoren, kanskje mer styling.. Sånn i første omgang..

> '86 Volvo 240 GLE B230A

x '01 Volvo V70 2.0T

x '90 Nissan 200SX 1.8T

x '96 Audi A4 1.9TDi

x '85 Mercedes 190E 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Den grillen er litt bevegelig, så må få den til å sitte bom fast, før jeg sparkler og lakker.

Vurderte også å få alt interiøret svart. Har bestilt nytt ratt også nå :)

x '01 Volvo V70 2.0T

x '90 Nissan 200SX 1.8T

x '96 Audi A4 1.9TDi

x '85 Mercedes 190E 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) .. Så på den i stad faktisk. Mye kunne du tenkt deg da? .. Prøvd den selv?

Prøvemontert den kun, alt passet bra, må kansje lages noen braketter for og holde den på plass, min gikk bare på tomgang når den stod der men da beveget ikke motoren seg så mye heller akkurat. Blir jo annet når man setter på en slange og ruser motoren selfølgelig.

Er jo bare snakk om et par stag også kan man jo gjenge rett i oppå boksen da det er en 3mm plate. Da skal den sitte som støpt.

Hva byr du da?

Et bra konfilter koster jo en 300kr så jeg må få litt mere for denne synes jeg, er egentlig åpen for bud :D

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt her inne å kjedet meg, så kom jeg til å tenke på den fæle treplata som forsterkeren og cd-veksleren står på. Så jeg gikk ut og ordnet det ;)

Før:

IMG_0066.jpg

Og etter:

anlegg002.jpg

Kunne blitt gjort bedre, og det skal det når jeg skal bygge det om :)

x '01 Volvo V70 2.0T

x '90 Nissan 200SX 1.8T

x '96 Audi A4 1.9TDi

x '85 Mercedes 190E 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...