Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Utrolig bra! ;D Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hehe, var noen bra poeng i den filmen der. Lo spesielt godt når de nevnte S2000 og moment:) Fuck HP per L! My lawnmower has more torque. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Haha, genial! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hahaha, datt nesten av stolen her. Skulle likt å sett hitler som "mad tyte" drifter ja. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Haha, hysterisk!! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hvem film er det egentlig, mener og ha sett den:doh Genial den der:D Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Der Untergang, meget bra film! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Genialt! :D Husker jeg så Der Untergang en eller annen gang, jeg også. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Det der var GENIALT!!!! Fy faen så bra!!! :D Der untergang er bra ja ;) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Seriøst beste klippet EVVER! Men kan ikke dy meg å spørre: Hva søkte du egentlig etter når du fant den filmen? :D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 haha " i asked for a car not a weed eater":D genial film,hadde den orginale hatt dette innholdet hadde den kanskje ikke vært så veldig..tørr:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Dro en god del på smilebåndet der ja...artige greier =) Og ja, Der untergang er meget bra. Bruno spiller Hitler meeeget godt. Hva søkte du egentlig etter når du fant den filmen? :D Hitler - Der - Untergang - Car ? Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Seriøst beste klippet EVVER! Men kan ikke dy meg å spørre: Hva søkte du egentlig etter når du fant den filmen? :D Fant de på ett annet forum :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Vanvittig bra:win Noen har syyykt god fantasi:D Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg