Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet

E-30 big

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joda burde nok holde det til 12-1300 "starlight ponys" :) var bare nysjerri egentli.

Ja blir spennende å sjå kår dette ende henn...

Prosjektet har i alle fall tatt en ny vending...:google

blir gjort en del ting som faktisk aldrig var planlakt...

Dette har resultert i blant annet en kontra bestilling på stempler som tar nye 3 uker å få lagd:(

He He... men tror ikke dette skal gjøre motoren verken svakere eller mindre med tanke på HK:redbite

ligger vel dårlig ann til Våler men kansje;) der det er liv er det håp

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He He... jada masa;) du var nerme.. jeg kom til 13.7 liter men uansett så er dette ikke så nøye... der blir det pol kø om å komme inn til spriten uansett..

Ja, kom til 13,7 liter jeg å, men det var en firkantig boks, uten de radiene å uten de forsterknings stengene.

Ja blir spennende å sjå kår dette ende henn...

Prosjektet har i alle fall tatt en ny vending...:google

blir gjort en del ting som faktisk aldrig var planlakt...

Do tell????

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kom til 13,7 liter jeg å, men det var en firkantig boks, uten de radiene å uten de forsterknings stengene.

Ja blir nok nokså riktig det... må huske at det må tas med det som er i bøyen inn i pleniumet også... så ca 14liter blir faan ikke lankt unna...

:smilbmw:

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! :) men e det virkelig plass til å sette på klemmene på plenumet under der?? Får du til å ta et bilde under plenumet når det er på plass?

Her er bildet ditt... plenty tå plass under der:) mangler øvre klemmer men du ser det går bra her...

DSC00803.jpg

ellers er litt gjort...

trykk testa fuel railer med alt det 2 stk. 044 pumper orker til dem stopper... ca 10 bar- 11bar.. litt trankt å få alt på plass men det går... skikkelig russel koblinger i alle skjøter.. neppe bedre en det TESS selger men i alle fall 7 ganger så dyrt.. fy å fy:(

DSC00795.jpg

DSC00796.jpg

sveisa intercooler rør ferdig og litt annet små stasj;)

går i gleden nå... rekker nok gatebil viss det blir aktuelt!

KOMMER AN PÅ Å MYE STYR DET BLI FÅR Å KOMME INN... den JEVLA kranglinga får å reise dit å bruke opp bilen min gidder jeg IKKE

:hvaskjera

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bildet ditt... plenty tå plass under der:) mangler øvre klemmer men du ser det går bra her...

DSC00803.jpg

ellers er litt gjort...

trykk testa fuel railer med alt det 2 stk. 044 pumper orker til dem stopper... ca 10 bar- 11bar.. litt trankt å få alt på plass men det går... skikkelig russel koblinger i alle skjøter.. neppe bedre en det TESS selger men i alle fall 7 ganger så dyrt.. fy å fy:(

DSC00795.jpg

DSC00796.jpg

sveisa intercooler rør ferdig og litt annet små stasj;)

går i gleden nå... rekker nok gatebil viss det blir aktuelt!

KOMMER AN PÅ Å MYE STYR DET BLI FÅR Å KOMME INN... den JEVLA kranglinga får å reise dit å bruke opp bilen min gidder jeg IKKE

:hvaskjera

Utrolig hva dere får til oppe i dalen... :-)

Må jo være den tynne lufta som som for dere til å gjøre så mye sprøtt !:thumb :thumb

Ta heller direkte kontakt med Henrik Thoresen i Gatebil så ordner du alt der på forhånd før du kommer :camper:

Lykke til

Det ser veldig bra ut

Mvh

Jan Øivind

Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret:

Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august

Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig prosjekt:) Husker jeg ble parkert av en svart e30 med "350" emblem bakpå for noen år siden i et lyskryss i Lhmr. Har senere funnet ut at du var eieren. Hvor i verden er den nå egentlig?:race

Ønsker å kjøpe lyegrått Mondeo II - førersete. Se "ønskes kjøpt" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fytti hælvette å langt ned intercooleren sitter ;D

hefti motor, skulle ønske je hadde penger og utstyr tell å byne med no slikk sjøl :P

1986 Volvo 240 2.3l GLE - 1974 Volvo 142 2.5l TIC (Prosjekt)

1987 Volvo 245 2.3l GL - 1987 Volvo 745 2.3l TIC

1987 Volvo 740 2.3l GL - 1989 Volvo 240 2.3l TIC

1994 Volvo 850 2.5l GLT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jobba litt igjen... er helt ferdig på ene siden å wastegaten er på plass..

Har bynt på grenet på andre siden også men det får bli i morgen... nå er det kvelden:iconsm :thumb

Litt bilder

DSC00508.jpg

DSC00511.jpg

Haha, fy faen så rått!

Kunne hatt motorn på låven og brukt den som varmluftstørke jo, hadde blåst virkelig ifra seg.

Sykt pågangsmot dere har borti vinstra, kjenner noen borti der som driver gård.

Feit bil, gleder meg å se den på gatebil vist du/den skal dit. Si ifra vist du kjører gjennom Stange/Elverum så kan vi kjøre kolonne :P:worshipbm:

En bonde uten kniv, er som ei hore uten håndveske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fytti hælvette å langt ned intercooleren sitter ;D

hefti motor, skulle ønske je hadde penger og utstyr tell å byne med no slikk sjøl :P

Neida den sitter ikke lavere en det orginal M5 fanger gjør... faktisk..

Men det ser jevlig ut slik den er uten fanger...

er det noen som har en grei org. fanger?

Kunne tenkt meg en slik å skere i filler så hadde jeg spart M5 fangeren min:worshipbm:

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER DET NOEN SOM VET HVOR JEG FÅR CHOTA grena her i norge... så slipper jeg sende til sverige???

Mobeck tekniske i trondheim coater grenrør =)

http://www.mobeck.com/mt/Kompetanse.asp

---------------------------------------------------

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider