Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet

E-30 big

Anbefalte innlegg

• 4 months later...
  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Får bare så lyst på en 5'r med V12 når jeg ser dette.

Noen tips om hvor jeg kan få tak i en motor som det? Stock selvfølgelig.

Bor i sverige for tiden, så her er jo mulighetene mange.

Heftig byggverk og en jævlig bra jobb!

Tusen takk for inspirasjon!

BTW: Er det du som er Reodor Felgen?

When this baby hits 88 miles per hour... you're gonna see some serious shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke Reodor Felgen, men regner med dem er kompiser/bekjente, siden dem begge bor i den lille bygda Vinstra i Gudbrandsdalen ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt bilder før avgang til våler og Gatebil og litt fra der, skal prøve å få lakt ut litt mere :)

http://smg.photobucket.com/albums/v626/e30big/550%20twin%20turbo/?action=view&current=161ee393.mp4

<embed width="600" height="361" type="application/x-shockwave-flash" allowFullscreen="true" allowNetworking="all" wmode="transparent" src="http://static.photobucket.com/player.swf" flashvars="file=http%3A%2F%2Fvidmg.photobucket.com%2Falbums%2Fv626%2Fe30big%2F550%2520twin%2520turbo%2F161ee393.mp4">

380371_413374365373359_250104638_n.jpg

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike for en bil.. nettopp lest igjennom hele tråden!, rart ikke sponsorene står i kø!

Gs bildeler har vert greie på pris på det jeg har kjøpt der men på ingen måte noen spons :)

Er vel heller ikke mye å sponse siden bilen har vert i bruk stort sett kontinuerlig siden dag en med bare mindre modifiseringer :)

Slik at den har vert kjørbar.

Eneste sponsen som jeg kunne tenkt meg nå er hjelp til frakt til å fra treff og dekk/felger :)

Faan, det går virkelig fort noen dekk sett med slike krefter !

Et nytt sett bakhjul holder 2 1/2 runde på rudskogen med skikkelig gassing.... Altså hjulspinn 4-5-6 gear over langstrekkene og sladding i hver sving :)

Men men , kan kjøpe meg dekk sjøl også jeg :)

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forhørt deg med noe dekkleverandør på sponsor til dekk da? Må da være mulig å få til noe?

Så lenge det da ikke kun blir ventilhetter til dekk/felg da så klart!

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo nettopp det at dette er en "daily driver" som gjør at sponsorene burde kaste seg etter deg, du har jo bygget en EKTE gatebil:). eksponeringen er jo mye større med en slik bil, enn en ren banebil:)

men all ære til deg for både bil og kunnskaper, du burde sendt de customlagde delene til kina og begynt å masseprodusere for salg:) tror ikke det er få som ville stått i kø for å få kjøpt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde sendt de customlagde delene til kina og begynt å masseprodusere for salg:) tror ikke det er få som ville stått i kø for å få kjøpt:)

Det kommer jo og veldig ann på h or stort markedet er for akkurat denne motoren da. Hvis det er lite med folk så begrenser det seg jo, men ja fortsatt mulig å gjøre noen tusen på det alikevel ;)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider