Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet

E-30 big

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klarer å få min til gå nesten økonomisk med pusekjøring.. 1,2-1,4 l/milen.. ikkje så ekstremt mye mer enn ka en 240 klarer å trøkke igjennom en døll 2,3 liter.

Vet du forresten om vanlig 750 motor og 750 csi passer om en annen uten noe styr ? :) Og sett no limiten på 299 ;)

750ia alpina

opel astra (moste en kompis sin å så meg nødt til å kjøpe den)

Div bobler (ett 2,4l prosjekt med eller uten sotvifte)

motovelo minsk komunist mc

endel annet gull/boss/skrapjern ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer å få min til gå nesten økonomisk med pusekjøring.. 1,2-1,4 l/milen.. ikkje så ekstremt mye mer enn ka en 240 klarer å trøkke igjennom en døll 2,3 liter.

Vet du forresten om vanlig 750 motor og 750 csi passer om en annen uten noe styr ? :) Og sett no limiten på 299 ;)

750CSI? mente du 850csi eller? ja skal flytte limit`n:driving

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det.. hehe 850 csi ja ;)

Ja du må nok slite litt med lednings nettet får å få orginal Motronicen til å virke med automat siden CSI fantes bare i manuell... har ikke sett på dette får jeg reiv jo av alt og monterte Autronic...

ellers er motorene nesten identiske utvendig...

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så er prosjektet(bilen som nå var komplett og kjørbar) nå på tur til å bli i molykyler IGJEN! :knock:

DSC00341.jpg

Det vil bli en større ommbygging,i alle fall mye jobb... :cocain: men va og åssen kommer jeg med senere....

Noen som vil prøve å gjette???

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider