Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet

E-30 big

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*host* film ?

;)

Ja Ja Ja.... veit jeg er treig... Har brukt bilen i pendling mellom Gulbrandsdalen og oslo en stund nå så det har vert mange fine episoder som skulle vert foreviga på film men har jo f... ikke hatt med det jevla kameraet da så:(

Hender jeg ragger litt i byen på kveldene så mulig det kommer en sjanse:drive2

Skal se om jeg får med noen til å filme litt...

Har en lei tendens til å gå sidelengs... kan det vere noe muffens med bakstillinga tro?

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig moro å prate med deg der oppe, å ikke minst se bilen din. Rangerer denne lett blant 1 av 5 råeste biler i Norge. Helt avsindig imponert. Så flott arrangert under panseret, så sober å se på, så diskret på tomgang, så vill ved pådrag, jeg er helt målløs. Selv om utseende er helt originalt, å om du ikke vet hva som skjuler seg, så skjønner du at det er noe spesiellt med denne bilen.

MEN, det var jo litt moro at jeg kjørte et halvt sekund kjappere enn deg de 4 første rundene, hehe. Men slutthastigheten var jo noe annet da, hehe.

Vet ikke om det var råda mine du hørte på eller om du fant det ut selv, men poenget med dragracing er IKKE å spinne fortest mulig opp gjennom geara, noe som du ikke hadde problemer med hvertfall, hehe. Men når du slapp opp littegrann(eller kanskje det var mye du slapp opp)på gassen, for å lete etter grep, fikk du bedre å bedre tider.

Hva endte du på til slutt? 8,6 sek å 146 km/t?

Jeg sprang som f...n hvertfall, mellom min egen kjøring å når du kjørte, for å få den med meg. Har litt bilder å video jeg kan legge ut, hvis du vil.

Var hvertfall en fornøyelse å se kjerra di på stripa.

PS: Virka som kompisen din med E-30 å 540 V8 hadde samme syndromet med å spinne gjennom geara, hehe(kul bil den å).

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider