Gå til innhold

E-30 big: BMW E34 V12 Turbo.. Film av bremsing og nytt motor prosjekt. 1249HK 1588NM

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er som Mogwai sier, inne på User CP eller Kontrollpanel i toppen kan du gå inn i profilen din og sette opp "ppp" / Number of Posts to Show Per Page under Options. Mitt innlegg blir forøvrig #605 ser jeg. EDIT: #606 *treg* 15x40p=600 innlegg. 60x10p=600 innlegg. Verre er det ikke.

15ppp er standardoppsettet ja. :)

 

Men nå må vi la Mr. Big få litt arbeidsro så han får striglet doningen til neste løp. Resten av sommern skal bilen fåes bøs nok til høstens store oppgjør i dala. Da vil jeg se bayern spise jänkevinklar til frokost og M/T'ene omdannes til lavt skydekke!

 

089%20(Medium).jpg

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som Mogwai sier, inne på User CP eller Kontrollpanel i toppen kan du gå inn i profilen din og sette opp "ppp" / Number of Posts to Show Per Page under Options. Mitt innlegg blir forøvrig #605 ser jeg. EDIT: #606 *treg* 15x40p=600 innlegg. 60x10p=600 innlegg. Verre er det ikke.

15ppp er standardoppsettet ja. :)

 

Men nå må vi la Mr. Big få litt arbeidsro så han får striglet doningen til neste løp. Resten av sommern skal bilen fåes bøs nok til høstens store oppgjør i dala. Da vil jeg se bayern spise jänkevinklar til frokost og M/T'ene omdannes til lavt skydekke!

 

089%20(Medium).jpg

 

Er vel en selfølge med lokal tåke over Brummundal sentrum under street legal treffet:mat

Tror det blir dårlig med fremmøte fra meg pga. ett bryllup.... men mulig en kompis vilde låne bilen får litt spinning;)

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 plata pleier å være slitsomme å bruke, i alle fall det jeg har erfart. 3 plater er lettere igjen. Men dette koker til syvende og sist ned til hvor hard trykkplate du bruker.

 

Kanskje Tilton har kit til motoren din? Sjekket det?

 

Nei har ikke sjekket det... skal sette meg å søke litt nå.. har neppe så grise flaks att noen har ferdig sett til en slik motor som verken er brukt i noe trimm sammenheng og nesten ikke finnes i manuel bil men... er låv å håpe

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT. men jeg har kjørt rundt med styre-enhetene dine i et par mnd nå, e30-big.. :) Har tenkt jeg skulle levert dem på Statoil, men jeg har mista nr dit.. Tar de med på Rudskogen til helga jeg..:driving

 

He He... hadde glemt hele greia jeg:fatality:

Ja gjør det... vi er lette å finne vi.... 2 etasjes hvit buss med AF Decom reklame..

 

_MG_0038.jpg

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke sjekket det... skal sette meg å søke litt nå.. har neppe så grise flaks att noen har ferdig sett til en slik motor som verken er brukt i noe trimm sammenheng og nesten ikke finnes i manuel bil men... er låv å håpe

 

Heisann :)

 

Jeg bygde tilton 3 plater på M535 turbo`n jeg hadde, å tenkte nevne litt rundt det :)

Det er en relativt grei custom jobb, som går på alt av biler :) Du må få maskinert svinghjulet, og lagd nytt eller forandre thrustlager.. Resten er opptil leverandør å skaffe rett type splines på platene :)

 

Clutchen er svindyr (10-11k) + maskineringen.. Fungerer i en "bruksbil", men ikke med tilfeldig sjåfør for å si det sånn...

Slites fort desverre, ved normal kjøring.. Tåler ikke sluring..

 

Mvh

Ola

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Heisann :)

 

Jeg bygde tilton 3 plater på M535 turbo`n jeg hadde, å tenkte nevne litt rundt det :)

Det er en relativt grei custom jobb, som går på alt av biler :) Du må få maskinert svinghjulet, og lagd nytt eller forandre thrustlager.. Resten er opptil leverandør å skaffe rett type splines på platene :)

 

Clutchen er svindyr (10-11k) + maskineringen.. Fungerer i en "bruksbil", men ikke med tilfeldig sjåfør for å si det sånn...

Slites fort desverre, ved normal kjøring.. Tåler ikke sluring..

 

Mvh

Ola

 

 

Hmmm... eneste negative med en slik er jo att en sansynlig vis vil ha en kort levetid i og med att bilen brukes en del... blir fort dyrt i lengden også viss jeg bruker ett par - 3 sånne på en sommer... Sinter plata mi holt fint nå på gatebil tekket vere lite sluring... det er da den tar kvelden,jokser litt på høye gir med å SLURE på trykk :knock: Det må jeg slutte med...

Er heller ingen vits i å starte i 4 gear med fult turbo trykk bortsett fra noen JEVLA LANGE svarte spor...

Hadde vert konge og maskinert opp med 2stk sinterplater av samme type som jeg har nå med stålplate mellom som sitter i styre tapper i svinghjulet.... da hadde den blitt likke fin og kjøre men med enda bedre holbarhet.. Noen synspunkter? er det noen som har gjort en slik før?

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår